INSPIRATIE

Pat McGrath. Cand o make-up...

E surprinzator cand numele unui make-up artist rasuna la fel de…

HOT TREND

Cerceii statement

Elementele cu care rezonez pe deplin la evenimentele dedicate modei alcatuiesc…

EDITOR'S CHOICE

Love is Chance

Iubesc cuvintele. Si le respect. Sunt foarte atenta si precauta cu…

CATWALK

10 rochii haute couture SS...

Am ales cate o rochie din colectiile haute-couture semnate de zece…

EDITOR'S CHOICE

Jean Paul Gaultier Haute Couture...

Sunt momente in care simt, pur si simplu, ce sa aleg…

RED CARPET

Rosamund Pike & florile

Nominalizarile pentru rolul din filmul Saltburn o transforma pe Rosamund Pike…

INSPIRATIE

Umor si activism pe scena...

Ali Wong, Taylor Tomlinson, Wanda Sykes si Hannah Gadsby m-au influentat…

Inspiratie

De ce e Peach Fuzz culoarea anului 2024

Institutul Pantone a desemnat recent PANTONE 13-1023 Peach Fuzz culoarea anului 2024. In vremurile dificile pe care le traim ca societate, aceasta nuanta delicata si catifelata de piersica devine un simbol pentru bunatatea sincera si un raspuns cromatic la nevoia de empatie si compasiune a oamenilor, de a fi impreuna pentru a se simti in siguranta. Leatrice Eiseman, directoare executiva la Pantone Color Institute, e de parere ca aceasta nuanta intre roz si portocaliu inspira sentimentul de apartenenta, invita la recalibrare si, totodata, confera o stare de calm si creeaza un spatiu in care sa fim, sa simtim, sa ne vindecam si sa prosperam, prin timpul petrecut impreuna sau prin momentele de conectare cu noi insine. "In egala masura, o idee si un sentiment, PANTONE 13-1023 Peach Fuzz ne trezeste simturile prin tactilitatea reconfortanta si caldura cu care ne invaluie," concluzioneaza ea. Culorile ne pot influenta starea de spirit, iar trendurile nu fac altceva decat sa reflecte dorintele noastre intr-o perioada anume. Peach Fuzz mi-a amintit de culoarea lui 2019, intr-o varianta mai temperata ca impact vizual si cu un accent mai mare pe textura. Atunci, asa-numitul Living Coral a reprezentat nevoia de optimism, de obiective spre care oamenii sa priveasca cu bucurie. E o ...

Inapoi Inainte
Recesiunea Intimitatii in Social Media
Trend Teller
Autor: Vicki Nicola

Recesiunea Intimitatii in Social Media

Traim cu tentatia de a pune in lumina ochiului public cat mai mult si apoi din ce in ce mai mult si, uneori, TOTUL. Dar, oare, vizibilitatea este echivalentul pentru succes?

Daca nu ne aducem experientele personale in acest imens punct de intalnire din social media, pare ca ele nu au avut loc. Daca nu ne consemnam virtual existenta, pare ca nici nu ne-o mai traim real. Dintr-un ego devorator de like-uri si vizualizari, ajungem la un soi de exhibitionism emotional in care acceptam sa ne aratam in orice moment, dar ne punem vietile pe taraba si le permitem unor necunoscuti sa ne evalueze emotiile.

Urmareste cel mai recent episod pe canalul de youtube Vickipedia! Si, data viitoare cand poate ne simtim tentati sa “impartasim cu ceilalti experienta noastra”, sa adaugam si “SHARE WITH CARE” in vocabularul nostru fundamental al social media. Pentru ca intimitatea se traieste fara vizualizari si, mai ales, departe de comentarii.

Fotografii: Andreea Macri

PUBLISHED ON 09.03.2023

more in Mood Board