WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Recesiunea Intimitatii in Social Media
Trend Teller
Autor: Vicki Nicola

Recesiunea Intimitatii in Social Media

Traim cu tentatia de a pune in lumina ochiului public cat mai mult si apoi din ce in ce mai mult si, uneori, TOTUL. Dar, oare, vizibilitatea este echivalentul pentru succes?

Daca nu ne aducem experientele personale in acest imens punct de intalnire din social media, pare ca ele nu au avut loc. Daca nu ne consemnam virtual existenta, pare ca nici nu ne-o mai traim real. Dintr-un ego devorator de like-uri si vizualizari, ajungem la un soi de exhibitionism emotional in care acceptam sa ne aratam in orice moment, dar ne punem vietile pe taraba si le permitem unor necunoscuti sa ne evalueze emotiile.

Urmareste cel mai recent episod pe canalul de youtube Vickipedia! Si, data viitoare cand poate ne simtim tentati sa “impartasim cu ceilalti experienta noastra”, sa adaugam si “SHARE WITH CARE” in vocabularul nostru fundamental al social media. Pentru ca intimitatea se traieste fara vizualizari si, mai ales, departe de comentarii.

Fotografii: Andreea Macri

PUBLISHED ON 09.03.2023

more in Mood Board