Andreea Mateiu are energie buna si talentul cameleonic de a ilustra…
Andreea stie moda. Este smart si creativa. Are intuitie buna, autoironie…
O stiu pe Ioana de peste 15 ani. Lucram impreuna, neintrerupt,…
Amintiri despre print Una dintre primele amintiri din publicitate este de la un festival de print, din 2001. La Sinaia, cu multe ad-uri expuse in complexul Furnica si multe discutii si vise proiectate catre Portoroz. Mi-a ramas in minte un ad pentru Nike, care avea ca vizual o imagine superba cu Bucurestiul noaptea, iar sloganul “Bucharest by Nike”. Si mi-am amintit cu Andreea Macri o alta reclama pe care o inscrisese ADDV, era la un produs banal de epilare. Dar vizualul, genial, era imaginea picioarelor perfect lucioase ale unei papusi Barbie. Modelul era papusa ei. De atunci facea casting bun de modelele :)) Intre timp, au trecut peste 20 de ani. In mintea mea aceasta propozitie suna in egala masura cu mandrie, dar si cu neliniste. Unitati de timp de genul asta aveau doar parintii nostri si pur si simplu nu stiu cand s-au insinuat si in portofoliul nostru. Dar, totusi, un asa interval de timp, care suna mai degraba a verdict, are si un avantaj: toti anii astia nu sunt doar niste cifre, ci experiente care iti schimba perspectiva. Circuitul tendintelor in comunicare Pentru ca, intre timp, am facut ceea ce cred ca pentru profesia mea a fost cea mai generoasa strategie. Nu am avut niciodata un rol de anduranta, cu titluri in care creste treptat gradul de “senior...