INSPIRATIE

Pat McGrath. Cand o make-up...

E surprinzator cand numele unui make-up artist rasuna la fel de…

HOT TREND

Cerceii statement

Elementele cu care rezonez pe deplin la evenimentele dedicate modei alcatuiesc…

EDITOR'S CHOICE

Love is Chance

Iubesc cuvintele. Si le respect. Sunt foarte atenta si precauta cu…

CATWALK

10 rochii haute couture SS...

Am ales cate o rochie din colectiile haute-couture semnate de zece…

EDITOR'S CHOICE

Jean Paul Gaultier Haute Couture...

Sunt momente in care simt, pur si simplu, ce sa aleg…

RED CARPET

Rosamund Pike & florile

Nominalizarile pentru rolul din filmul Saltburn o transforma pe Rosamund Pike…

INSPIRATIE

Umor si activism pe scena...

Ali Wong, Taylor Tomlinson, Wanda Sykes si Hannah Gadsby m-au influentat…

Inspiratie

De ce e Peach Fuzz culoarea anului 2024

Institutul Pantone a desemnat recent PANTONE 13-1023 Peach Fuzz culoarea anului 2024. In vremurile dificile pe care le traim ca societate, aceasta nuanta delicata si catifelata de piersica devine un simbol pentru bunatatea sincera si un raspuns cromatic la nevoia de empatie si compasiune a oamenilor, de a fi impreuna pentru a se simti in siguranta. Leatrice Eiseman, directoare executiva la Pantone Color Institute, e de parere ca aceasta nuanta intre roz si portocaliu inspira sentimentul de apartenenta, invita la recalibrare si, totodata, confera o stare de calm si creeaza un spatiu in care sa fim, sa simtim, sa ne vindecam si sa prosperam, prin timpul petrecut impreuna sau prin momentele de conectare cu noi insine. "In egala masura, o idee si un sentiment, PANTONE 13-1023 Peach Fuzz ne trezeste simturile prin tactilitatea reconfortanta si caldura cu care ne invaluie," concluzioneaza ea. Culorile ne pot influenta starea de spirit, iar trendurile nu fac altceva decat sa reflecte dorintele noastre intr-o perioada anume. Peach Fuzz mi-a amintit de culoarea lui 2019, intr-o varianta mai temperata ca impact vizual si cu un accent mai mare pe textura. Atunci, asa-numitul Living Coral a reprezentat nevoia de optimism, de obiective spre care oamenii sa priveasca cu bucurie. E o ...

Inapoi Inainte
RAQUETTE x ALEXANDRA CASPRUF Jewelry. Despre colectia lor de bijuterii Bridal.
Interviu
Autor: Ioana Lovin

RAQUETTE x ALEXANDRA CASPRUF Jewelry. Despre colectia lor de bijuterii Bridal.

La inceputul primaverii, unul dintre mesajele din inbox-ul meu venea cu doua vesti. Una era despre lansarea colectiei RAQUETTE BRIDAL ’19. A doua, despre colectia-capsula de bijuterii Bridal, care completeaza tinutele. Cea din urma este rezultatul unei colaborari dintre surorile Dana si Violette Basoc, fondatoarele brandului vestimentar, si Alexandra Caspruf.

Bijuteriile concepute de Alexandra pentru brandul care ii poarta numele sunt gazduite si in magazinul RAQUETTE din Bucuresti. Privind lucrurile din aceasta perspectiva, capsula realizata impreuna mi-a parut un pas firesc, despre care mi-am dorit sa aflu mai multe. Asa ca le-am adresat cateva intrebari.


Cerceii DANTE

RAQUETTE si ALEXANDRA CASPRUF Jewelry impartasesc elemente comune si cred ca zona de interferenta dintre viziunile lor porneste de la cum isi imagineaza femeile care le poarta piesele. Ele sunt dezinvolte. Au un stil neconventional, modern. Acestea reprezinta doar primele caracteristici care imi vin in minte pentru ambele branduri.

Despre Alexandra, stiu ca a mai dezvoltat si alte colaborari de-a lungului timpului, dar, din ce stiu eu, acest moment marcheaza primul astfel de parteneriat pentru RAQUETTE. Cum a aparut ideea colaborarii?

Dana si Violette: Intr-adevar, nu am mai avut astfel de colaborari, RAQUETTE fiind un brand de nisa. Am facut o exceptie deoarece ne plac bijuteriile Alexandrei si credem ca brandurile noastre sunt complementare.

Cum au decurs lucrurile de la idee pana la colectia-capsula in forma pe care o vedem astazi?

Violette: Ne-a venit ideea cand lucram la noua colectie Bridal. Alexandra era curioasa sa vada schitele si i le-am aratat cu gandul ca poate ma si ajuta sa accesorizez tinutele. Apoi, ne-am gandit ca am putea crea cateva bijuterii special pentru aceasta colectie.
Alexandra: Am folosit elemente care se regasesc si in colectiile mele, insa am vrut sa le aduc intr-o zona mai speciala. Si eu si Violette iubim perlele, asa ca am stiut din prima ca aceasta va fi directia capsulei. Apoi, cu schitele rochiilor in fata, am hotarat care vor fi cele mai potrivite bijuterii pentru fiecare tinuta. 80% din capsula a fost creata in momentul in care am vazut schitele RAQUETTE pentru prima data. As putea asocia colaborarea noastra cu un puzzle in care toate elementele s-au asezat perfect la locul lor.


Rochia AMOUREUX

Colierul AMOUR

Piesele RAQUETTE Bridal si bijuteriile capsulei au atribute comune. Ce cuvinte ati alege voi pentru a le descrie?

Violette: Minimaliste, pure, timeless.
Alexandra: Cool, versatile, jucause.

Perlele sunt emblematice pentru accesoriile realizate de tine, Alexandra, cum te inspira ele?

Alexandra: De fapt, perlele sunt o provocare pentru mine. Mi-au placut dintotdeauna, insa nu in variantele de bijuterii clasice. Mi-am propus inca de la inceput sa le scot din zona aceea foarte rigida si sa le transform in accesorii cool, pe care sa le poti purta day to night.

Colierul ANGE

Salopeta CHARLOTTE

Salopeta CHARLOTTE

Daca ar trebui sa numesc o singura piesa favorita din fiecare colectie, as spune, pe de-o parte, rochia cu buline si, pe de alta parte, colierul AMOUR. Voi?

Dana si Violette: Colierul ANGE si salopeta CHARLOTTE.
Alexandra: Colierul TO THE SEA si rochia BOHEMIAN RHAPSODY.


Colierul TO THE SEA

Rochia BOHEMIAN RHAPSODY

Ati gandit colaborarea ca pe un proiect punctual sau luati in calcul sa continuati cu alte colectii pe viitor?

Alexandra, Dana si Violette: Ne place mult ce a iesit, insa vedem ce idei ne mai vin pe parcurs.


Colierul HENRI

Bijuteriile Bridal din colectia-capsula RAQUETTE x ALEXANDRA CASPRUF Jewelry sunt disponibile pe www.raquette.co, www.alexandracaspruf.com si in RAQUETTE Store din Bucuresti (Aleea Alexandru 46) si Chisinau (strada M. Kogalniceanu 54).

Fotografii: Dana Banana & Team

PUBLISHED ON 28.03.2019

more in Conversation Marks