WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
RAQUETTE x ALEXANDRA CASPRUF Jewelry. Despre colectia lor de bijuterii Bridal.
Interviu
Autor: Ioana Lovin

RAQUETTE x ALEXANDRA CASPRUF Jewelry. Despre colectia lor de bijuterii Bridal.

La inceputul primaverii, unul dintre mesajele din inbox-ul meu venea cu doua vesti. Una era despre lansarea colectiei RAQUETTE BRIDAL ’19. A doua, despre colectia-capsula de bijuterii Bridal, care completeaza tinutele. Cea din urma este rezultatul unei colaborari dintre surorile Dana si Violette Basoc, fondatoarele brandului vestimentar, si Alexandra Caspruf.

Bijuteriile concepute de Alexandra pentru brandul care ii poarta numele sunt gazduite si in magazinul RAQUETTE din Bucuresti. Privind lucrurile din aceasta perspectiva, capsula realizata impreuna mi-a parut un pas firesc, despre care mi-am dorit sa aflu mai multe. Asa ca le-am adresat cateva intrebari.


Cerceii DANTE

RAQUETTE si ALEXANDRA CASPRUF Jewelry impartasesc elemente comune si cred ca zona de interferenta dintre viziunile lor porneste de la cum isi imagineaza femeile care le poarta piesele. Ele sunt dezinvolte. Au un stil neconventional, modern. Acestea reprezinta doar primele caracteristici care imi vin in minte pentru ambele branduri.

Despre Alexandra, stiu ca a mai dezvoltat si alte colaborari de-a lungului timpului, dar, din ce stiu eu, acest moment marcheaza primul astfel de parteneriat pentru RAQUETTE. Cum a aparut ideea colaborarii?

Dana si Violette: Intr-adevar, nu am mai avut astfel de colaborari, RAQUETTE fiind un brand de nisa. Am facut o exceptie deoarece ne plac bijuteriile Alexandrei si credem ca brandurile noastre sunt complementare.

Cum au decurs lucrurile de la idee pana la colectia-capsula in forma pe care o vedem astazi?

Violette: Ne-a venit ideea cand lucram la noua colectie Bridal. Alexandra era curioasa sa vada schitele si i le-am aratat cu gandul ca poate ma si ajuta sa accesorizez tinutele. Apoi, ne-am gandit ca am putea crea cateva bijuterii special pentru aceasta colectie.
Alexandra: Am folosit elemente care se regasesc si in colectiile mele, insa am vrut sa le aduc intr-o zona mai speciala. Si eu si Violette iubim perlele, asa ca am stiut din prima ca aceasta va fi directia capsulei. Apoi, cu schitele rochiilor in fata, am hotarat care vor fi cele mai potrivite bijuterii pentru fiecare tinuta. 80% din capsula a fost creata in momentul in care am vazut schitele RAQUETTE pentru prima data. As putea asocia colaborarea noastra cu un puzzle in care toate elementele s-au asezat perfect la locul lor.


Rochia AMOUREUX

Colierul AMOUR

Piesele RAQUETTE Bridal si bijuteriile capsulei au atribute comune. Ce cuvinte ati alege voi pentru a le descrie?

Violette: Minimaliste, pure, timeless.
Alexandra: Cool, versatile, jucause.

Perlele sunt emblematice pentru accesoriile realizate de tine, Alexandra, cum te inspira ele?

Alexandra: De fapt, perlele sunt o provocare pentru mine. Mi-au placut dintotdeauna, insa nu in variantele de bijuterii clasice. Mi-am propus inca de la inceput sa le scot din zona aceea foarte rigida si sa le transform in accesorii cool, pe care sa le poti purta day to night.

Colierul ANGE

Salopeta CHARLOTTE

Salopeta CHARLOTTE

Daca ar trebui sa numesc o singura piesa favorita din fiecare colectie, as spune, pe de-o parte, rochia cu buline si, pe de alta parte, colierul AMOUR. Voi?

Dana si Violette: Colierul ANGE si salopeta CHARLOTTE.
Alexandra: Colierul TO THE SEA si rochia BOHEMIAN RHAPSODY.


Colierul TO THE SEA

Rochia BOHEMIAN RHAPSODY

Ati gandit colaborarea ca pe un proiect punctual sau luati in calcul sa continuati cu alte colectii pe viitor?

Alexandra, Dana si Violette: Ne place mult ce a iesit, insa vedem ce idei ne mai vin pe parcurs.


Colierul HENRI

Bijuteriile Bridal din colectia-capsula RAQUETTE x ALEXANDRA CASPRUF Jewelry sunt disponibile pe www.raquette.co, www.alexandracaspruf.com si in RAQUETTE Store din Bucuresti (Aleea Alexandru 46) si Chisinau (strada M. Kogalniceanu 54).

Fotografii: Dana Banana & Team

PUBLISHED ON 28.03.2019

more in Conversation Marks