INSPIRATIE

Raphael Navot. Designul de interior...

“Experienta designului de interior seamana cu aceea de a pasi intr-o…

HOT TREND

French Style

Stilul frantuzesc – lejer, nonconformist, sic – influenteaza cateva dintre tendintele…

INSPIRATIE

“Sometimes people cut bangs when...

Schimbarea de look a protagonistei serialului Emily in Paris s-ar putea…

RED CARPET

10 dintre cele mai frumoase...

Traditia noastra de a alege unele dintre cele mai frumoase tinute…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Magic Windows of Paris

Parisul e considerat unul dintre cele mai frumoase orase ale lumii,…

INSPIRATIE

Steven Meisel 1993 A Year...

Steven Meisel reprezinta un nume cheie in fotografia de moda, iar…

EDITOR'S CHOICE

O intalnire cu Delfina Delettrez...

Mainile mele spun foarte multe despre mine, iar inelul este cea…

Editor's Choice

O intalnire cu Delfina Delettrez Fendi

Mainile mele spun foarte multe despre mine, iar inelul este cea mai intima bijuterie a mea. De aceea, imi aleg mereu inelele pe care le port cu grija cu care imi aleg cuvintele cu care vorbesc. Si niciodata nu mi-a placut sa ma uit la o bijuterie in functie de taietura pietrei, de carate sau de alte detalii tehnice. A contat mereu povestea lor sau povestea lor cu mine. sursa foto: Andreea Macri MAGIC PUPPIES De asta mi-a placut “magic puppies”, colectia Delfinei Delettrez lansata in 2015 sau 2016. Bufnita din tourmalina si catelul sau pisica din topaz sunt practic niste animale care leviteaza pe mainile tale, intr-un setting perfect. Iar jocul de culori si de forme le anima si aproape ca le da o putere magica. Iar tu, ca purtator, ai o bucurie complice, ca si cum, acum esti parte din “Alice in Tara Minunilor”, iar ceilalti habar nu au. sursa foto: arhiva personala DESIGNER INSIGHTS Am intalnit-o pe Delfina Delettrez Fendi la un “trunk show” organizat de Madison Perfumery si prima ei intrebare a fost cum m-am impacat cu o piesa pe care o purtam, un inel din colectia “dancing diamonds”. Si m-a surprins intrebarea ei. Pentru ca ceea ce mi-a placut cel mai mult la acel inel, adica jocul si miscarea continua a pietrelor, a fost si lucrul pe care...

Inapoi Inainte

Branduri in casa noua, noi proiecte si colectii vestimentare

Cateva dintre noutatile din moda, care ne-au captat atentia in ultima perioada:

Primul magazin RAQUETTE din Bucuresti

Sursa foto: RAQUETTE

In februarie, echipa RAQUETTE a inaugurat primul magazin din Bucuresti. Situat intr-o casa cu incaperi inalte si ferestre largi, de pe strada Aleea Alexandru 46, acesta este amenajat in acord cu estetica brandului, si anume: simplitate, contraste subtile si eleganta contemporana.

Magazinul gazduieste atat colectii ready-to-wear, cat si Bridal, toate definite de un stil effortless chic, minimalist si versatil, cu elemente inspirate din garderoba masculina. Alaturi de piesele de imbracaminte, se gaseste aici si o selectie de bijuterii semnate de Alexandra Caspruf.

Brandul RAQUETTE a fost fondat la Chisinau, in 2012, de catre surorile Violette si Dana Basoc. Il gasesti si online pe raquette.co.

Ioana Ciolacu. Colectia RESORT 2019.


Foto: Lehel Kelemen, Art director: Andrei Burcea, Styling: Ioana Ieremia, Coafura: Alex Serban, Makeup: Ioana Popa, Model: Luana Genevieve; Senior Graphic Designer: Akos Sandor, Loc: The Brewery

In cateva cuvinte, colectia RESORT 2019, semnata de Ioana Ciolacu, inseamna culori jucause, siluete structurate si detalii complexe. Printre piesele ei, se regasesc si de aceasta data emblematicele bluzoane si rochii sport, imbogatite cu snururi, pliseuri si volume specifice. Ca elemente de noutate, designerul a folosit punctual materiale 100% naturale, produse local, si a colaborat cu o echipa internationala pentru campania colectiei.

Colectia este disponibila pe ioanaciolacu.com.

Business of Fashion la Business Institute for Creative Industries

Molecule F lanseaza Business Institute for Creative Industries by Mirela Bucovicean, o platforma de dezvoltare gandita pentru tinerii antreprenori din industriile creative.

Primul modul este intitulat Business of Fashion si, asa cum sugereaza numele, este dedicat celor interesati de industria modei. Timp de 5 saptamani, incepand cu 12 martie, in fiecare marti seara la Qreator by IQOS, participantii vor descoperi pasii catre un business sanatos, alaturi de Mirela Bucovicean si invitatii sai, experti in domeniile dezbatute.

Moda ca Reper Cultural si Social, Analiza Pietei si a Competitorilor, Productia, Canalele de Distributie sau Planul de Afaceri reprezinta o parte dintre temele ce vor fi abordate in cadrul intalnirilor.

Gasesti mai multe detalii pe molecule-f.ro/ro/bici-by-mirela-bucovicean.

Casa noua pentru dorurile IUTTA


Sursa foto: IUTTA

Showroomul brandului IUTTA s-a mutat de la vechea adresa. Acesta este gazduit acum de o cladire cu farmec interbelic, de pe strada Nicolae Filipescu 57, in zona Universitatii din Bucuresti. Nu este singura veste venita din partea brandului fondat de Nicoleta Chirica. Gentilor si accesoriilor din portofoliul IUTTA, li s-a alaturat o noua linie de conduri brodati cu motive traditionale, care a fost expusa recent la targul MICAM Milano.

IUTTA este si online pe iutta.ro.

COS. The White Shirt Project.


Sursa foto: COS

Prin intermediul The White Shirt Project, cei de la COS au oferit noi interpretari camasii albe clasice. Au modificat gulere, mansete si slituri si au realizat 8 modele de camasi cu un stil atemporal, pentru femei si barbati.

“Camasa alba este intrinseca in ADN-ul COS si ramanem fascinati de plenitudinea oportunitatilor de reinventare ale acestei piese de referinta. Schimbari subtile ale proportiilor, ale siluetei sau ale detaliilor devin trasaturi caracteristice, iar The White Shirt Project cuprinde o selectie atent gandita de piese cu caracter inovator si functional, care celebreaza atat traditionalul, cat si contemporanul,” spune directoarea de creatie Karin Gustafsson.

Completare: Piesele vestimentare din The White Shirt Project vor fi disponibile din 25 februarie 2019.

PUBLISHED ON 22.02.2019

more in Newsroom