AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte

Branduri in casa noua, noi proiecte si colectii vestimentare

Cateva dintre noutatile din moda, care ne-au captat atentia in ultima perioada:

Primul magazin RAQUETTE din Bucuresti

Sursa foto: RAQUETTE

In februarie, echipa RAQUETTE a inaugurat primul magazin din Bucuresti. Situat intr-o casa cu incaperi inalte si ferestre largi, de pe strada Aleea Alexandru 46, acesta este amenajat in acord cu estetica brandului, si anume: simplitate, contraste subtile si eleganta contemporana.

Magazinul gazduieste atat colectii ready-to-wear, cat si Bridal, toate definite de un stil effortless chic, minimalist si versatil, cu elemente inspirate din garderoba masculina. Alaturi de piesele de imbracaminte, se gaseste aici si o selectie de bijuterii semnate de Alexandra Caspruf.

Brandul RAQUETTE a fost fondat la Chisinau, in 2012, de catre surorile Violette si Dana Basoc. Il gasesti si online pe raquette.co.

Ioana Ciolacu. Colectia RESORT 2019.


Foto: Lehel Kelemen, Art director: Andrei Burcea, Styling: Ioana Ieremia, Coafura: Alex Serban, Makeup: Ioana Popa, Model: Luana Genevieve; Senior Graphic Designer: Akos Sandor, Loc: The Brewery

In cateva cuvinte, colectia RESORT 2019, semnata de Ioana Ciolacu, inseamna culori jucause, siluete structurate si detalii complexe. Printre piesele ei, se regasesc si de aceasta data emblematicele bluzoane si rochii sport, imbogatite cu snururi, pliseuri si volume specifice. Ca elemente de noutate, designerul a folosit punctual materiale 100% naturale, produse local, si a colaborat cu o echipa internationala pentru campania colectiei.

Colectia este disponibila pe ioanaciolacu.com.

Business of Fashion la Business Institute for Creative Industries

Molecule F lanseaza Business Institute for Creative Industries by Mirela Bucovicean, o platforma de dezvoltare gandita pentru tinerii antreprenori din industriile creative.

Primul modul este intitulat Business of Fashion si, asa cum sugereaza numele, este dedicat celor interesati de industria modei. Timp de 5 saptamani, incepand cu 12 martie, in fiecare marti seara la Qreator by IQOS, participantii vor descoperi pasii catre un business sanatos, alaturi de Mirela Bucovicean si invitatii sai, experti in domeniile dezbatute.

Moda ca Reper Cultural si Social, Analiza Pietei si a Competitorilor, Productia, Canalele de Distributie sau Planul de Afaceri reprezinta o parte dintre temele ce vor fi abordate in cadrul intalnirilor.

Gasesti mai multe detalii pe molecule-f.ro/ro/bici-by-mirela-bucovicean.

Casa noua pentru dorurile IUTTA


Sursa foto: IUTTA

Showroomul brandului IUTTA s-a mutat de la vechea adresa. Acesta este gazduit acum de o cladire cu farmec interbelic, de pe strada Nicolae Filipescu 57, in zona Universitatii din Bucuresti. Nu este singura veste venita din partea brandului fondat de Nicoleta Chirica. Gentilor si accesoriilor din portofoliul IUTTA, li s-a alaturat o noua linie de conduri brodati cu motive traditionale, care a fost expusa recent la targul MICAM Milano.

IUTTA este si online pe iutta.ro.

COS. The White Shirt Project.


Sursa foto: COS

Prin intermediul The White Shirt Project, cei de la COS au oferit noi interpretari camasii albe clasice. Au modiļ¬cat gulere, mansete si slituri si au realizat 8 modele de camasi cu un stil atemporal, pentru femei si barbati.

“Camasa alba este intrinseca in ADN-ul COS si ramanem fascinati de plenitudinea oportunitatilor de reinventare ale acestei piese de referinta. Schimbari subtile ale proportiilor, ale siluetei sau ale detaliilor devin trasaturi caracteristice, iar The White Shirt Project cuprinde o selectie atent gandita de piese cu caracter inovator si functional, care celebreaza atat traditionalul, cat si contemporanul,” spune directoarea de creatie Karin Gustafsson.

Completare: Piesele vestimentare din The White Shirt Project vor fi disponibile din 25 februarie 2019.

PUBLISHED ON 22.02.2019

more in Newsroom