ART & DESIGN

O micro-gradina intr-o lampa de...

Am mai vorbit despre pasiunea mea pentru corpurile de iluminat si…

INSPIRATIE

Machiaje pentru primavara-vara ’19. Ce...

In universul machiajului, trecerile de la un an la altul nu…

FASHION TRENDS

Denimul prespalat & tie-dye, din...

De fiecare data cand scriu despre denim, imi vin in minte…

FASHION TRENDS

Cromatica sezonului primavara-vara 2019

Pentru sezonul primavara-vara 2019, designerii par sa-si fi impartit roata culorilor,…

ART & DESIGN

10 conturi cu arta textila...

Oricat de mare ar fi aglomeratia in feed-ul meu de Instagram,…

RED CARPET

Ce tinute au purtat artistele...

Culori vibrante, dar si tonuri neutre sau texturi metalice, croieli care…

NEWS

Castigatorii Premiilor Oscar 2019

Green Book a castigat trofeul pentru Cel mai bun film la…

Interviu

Ioana Boros de la Daring Trash. La intersectia dintre design & arta.

Daring Trash este un brand vestimentar din Cluj, fondat de Ioana Boros in 2017. Este primul ei proiect in care activitatea de designer se imbina cu cea de artista. Ilustratiile minimaliste, care personalizeaza cele mai multe dintre piesele de imbracaminte realizate de ea, ii poarta, la randul lor, semnatura. Ioana Boros s-a nascut la Bistrita si, in prezent, locuieste la Cluj. Din 2008, cand a absolvit Facultatea de Arte si Design din Cluj-Napoca, si pana in 2016, a lucrat la cateva proiecte personale si a colaborat, mai multi ani, cu un brand romanesc din industria modei. Am invitat-o sa imi povesteasca mai multe despre cum s-a conturat Daring Trash in forma pe care o are astazi, dar si despre pasiunea ei pentru arta. Stiam deja ca Ioana a participat la editia Barcelona International Gallery (BIG) Awards 2018, o expozitie organizata, toamna trecuta, de CAGE Gallery din Barcelona si ca se regaseste printre artistii expozitiei Abstract Mind 2019, care va fi gazduita, in primavara, de CICA Museum din Coreea de Sud. Cu ocazia acestui interviu, am aflat si ca aceste doua realizari i-au dat, pe de-o parte, mai multa incredere si, pe de alta parte, au contribuit la promovarea lucrarilor ei. Povestea Daring Trash a inceput cu o perioada de documentare despre printuri si ilu...

Inapoi Inainte

Branduri in casa noua, noi proiecte si colectii vestimentare

Cateva dintre noutatile din moda, care ne-au captat atentia in ultima perioada:

Primul magazin RAQUETTE din Bucuresti

Sursa foto: RAQUETTE

In februarie, echipa RAQUETTE a inaugurat primul magazin din Bucuresti. Situat intr-o casa cu incaperi inalte si ferestre largi, de pe strada Aleea Alexandru 46, acesta este amenajat in acord cu estetica brandului, si anume: simplitate, contraste subtile si eleganta contemporana.

Magazinul gazduieste atat colectii ready-to-wear, cat si Bridal, toate definite de un stil effortless chic, minimalist si versatil, cu elemente inspirate din garderoba masculina. Alaturi de piesele de imbracaminte, se gaseste aici si o selectie de bijuterii semnate de Alexandra Caspruf.

Brandul RAQUETTE a fost fondat la Chisinau, in 2012, de catre surorile Violette si Dana Basoc. Il gasesti si online pe raquette.co.

Ioana Ciolacu. Colectia RESORT 2019.


Foto: Lehel Kelemen, Art director: Andrei Burcea, Styling: Ioana Ieremia, Coafura: Alex Serban, Makeup: Ioana Popa, Model: Luana Genevieve; Senior Graphic Designer: Akos Sandor, Loc: The Brewery

In cateva cuvinte, colectia RESORT 2019, semnata de Ioana Ciolacu, inseamna culori jucause, siluete structurate si detalii complexe. Printre piesele ei, se regasesc si de aceasta data emblematicele bluzoane si rochii sport, imbogatite cu snururi, pliseuri si volume specifice. Ca elemente de noutate, designerul a folosit punctual materiale 100% naturale, produse local, si a colaborat cu o echipa internationala pentru campania colectiei.

Colectia este disponibila pe ioanaciolacu.com.

Business of Fashion la Business Institute for Creative Industries

Molecule F lanseaza Business Institute for Creative Industries by Mirela Bucovicean, o platforma de dezvoltare gandita pentru tinerii antreprenori din industriile creative.

Primul modul este intitulat Business of Fashion si, asa cum sugereaza numele, este dedicat celor interesati de industria modei. Timp de 5 saptamani, incepand cu 12 martie, in fiecare marti seara la Qreator by IQOS, participantii vor descoperi pasii catre un business sanatos, alaturi de Mirela Bucovicean si invitatii sai, experti in domeniile dezbatute.

Moda ca Reper Cultural si Social, Analiza Pietei si a Competitorilor, Productia, Canalele de Distributie sau Planul de Afaceri reprezinta o parte dintre temele ce vor fi abordate in cadrul intalnirilor.

Gasesti mai multe detalii pe molecule-f.ro/ro/bici-by-mirela-bucovicean.

Casa noua pentru dorurile IUTTA


Sursa foto: IUTTA

Showroomul brandului IUTTA s-a mutat de la vechea adresa. Acesta este gazduit acum de o cladire cu farmec interbelic, de pe strada Nicolae Filipescu 57, in zona Universitatii din Bucuresti. Nu este singura veste venita din partea brandului fondat de Nicoleta Chirica. Gentilor si accesoriilor din portofoliul IUTTA, li s-a alaturat o noua linie de conduri brodati cu motive traditionale, care a fost expusa recent la targul MICAM Milano.

IUTTA este si online pe iutta.ro.

COS. The White Shirt Project.


Sursa foto: COS

Prin intermediul The White Shirt Project, cei de la COS au oferit noi interpretari camasii albe clasice. Au modiļ¬cat gulere, mansete si slituri si au realizat 8 modele de camasi cu un stil atemporal, pentru femei si barbati.

“Camasa alba este intrinseca in ADN-ul COS si ramanem fascinati de plenitudinea oportunitatilor de reinventare ale acestei piese de referinta. Schimbari subtile ale proportiilor, ale siluetei sau ale detaliilor devin trasaturi caracteristice, iar The White Shirt Project cuprinde o selectie atent gandita de piese cu caracter inovator si functional, care celebreaza atat traditionalul, cat si contemporanul,” spune directoarea de creatie Karin Gustafsson.

Completare: Piesele vestimentare din The White Shirt Project vor fi disponibile din 25 februarie 2019.

PUBLISHED ON 22.02.2019 TAGS:

more in Newsroom