WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Branduri in casa noua, noi proiecte si colectii vestimentare

Cateva dintre noutatile din moda, care ne-au captat atentia in ultima perioada:

Primul magazin RAQUETTE din Bucuresti

Sursa foto: RAQUETTE

In februarie, echipa RAQUETTE a inaugurat primul magazin din Bucuresti. Situat intr-o casa cu incaperi inalte si ferestre largi, de pe strada Aleea Alexandru 46, acesta este amenajat in acord cu estetica brandului, si anume: simplitate, contraste subtile si eleganta contemporana.

Magazinul gazduieste atat colectii ready-to-wear, cat si Bridal, toate definite de un stil effortless chic, minimalist si versatil, cu elemente inspirate din garderoba masculina. Alaturi de piesele de imbracaminte, se gaseste aici si o selectie de bijuterii semnate de Alexandra Caspruf.

Brandul RAQUETTE a fost fondat la Chisinau, in 2012, de catre surorile Violette si Dana Basoc. Il gasesti si online pe raquette.co.

Ioana Ciolacu. Colectia RESORT 2019.


Foto: Lehel Kelemen, Art director: Andrei Burcea, Styling: Ioana Ieremia, Coafura: Alex Serban, Makeup: Ioana Popa, Model: Luana Genevieve; Senior Graphic Designer: Akos Sandor, Loc: The Brewery

In cateva cuvinte, colectia RESORT 2019, semnata de Ioana Ciolacu, inseamna culori jucause, siluete structurate si detalii complexe. Printre piesele ei, se regasesc si de aceasta data emblematicele bluzoane si rochii sport, imbogatite cu snururi, pliseuri si volume specifice. Ca elemente de noutate, designerul a folosit punctual materiale 100% naturale, produse local, si a colaborat cu o echipa internationala pentru campania colectiei.

Colectia este disponibila pe ioanaciolacu.com.

Business of Fashion la Business Institute for Creative Industries

Molecule F lanseaza Business Institute for Creative Industries by Mirela Bucovicean, o platforma de dezvoltare gandita pentru tinerii antreprenori din industriile creative.

Primul modul este intitulat Business of Fashion si, asa cum sugereaza numele, este dedicat celor interesati de industria modei. Timp de 5 saptamani, incepand cu 12 martie, in fiecare marti seara la Qreator by IQOS, participantii vor descoperi pasii catre un business sanatos, alaturi de Mirela Bucovicean si invitatii sai, experti in domeniile dezbatute.

Moda ca Reper Cultural si Social, Analiza Pietei si a Competitorilor, Productia, Canalele de Distributie sau Planul de Afaceri reprezinta o parte dintre temele ce vor fi abordate in cadrul intalnirilor.

Gasesti mai multe detalii pe molecule-f.ro/ro/bici-by-mirela-bucovicean.

Casa noua pentru dorurile IUTTA


Sursa foto: IUTTA

Showroomul brandului IUTTA s-a mutat de la vechea adresa. Acesta este gazduit acum de o cladire cu farmec interbelic, de pe strada Nicolae Filipescu 57, in zona Universitatii din Bucuresti. Nu este singura veste venita din partea brandului fondat de Nicoleta Chirica. Gentilor si accesoriilor din portofoliul IUTTA, li s-a alaturat o noua linie de conduri brodati cu motive traditionale, care a fost expusa recent la targul MICAM Milano.

IUTTA este si online pe iutta.ro.

COS. The White Shirt Project.


Sursa foto: COS

Prin intermediul The White Shirt Project, cei de la COS au oferit noi interpretari camasii albe clasice. Au modificat gulere, mansete si slituri si au realizat 8 modele de camasi cu un stil atemporal, pentru femei si barbati.

“Camasa alba este intrinseca in ADN-ul COS si ramanem fascinati de plenitudinea oportunitatilor de reinventare ale acestei piese de referinta. Schimbari subtile ale proportiilor, ale siluetei sau ale detaliilor devin trasaturi caracteristice, iar The White Shirt Project cuprinde o selectie atent gandita de piese cu caracter inovator si functional, care celebreaza atat traditionalul, cat si contemporanul,” spune directoarea de creatie Karin Gustafsson.

Completare: Piesele vestimentare din The White Shirt Project vor fi disponibile din 25 februarie 2019.

PUBLISHED ON 22.02.2019

more in Newsroom