PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Petrecerea perfecta cu Raluca Kisescu

Raluca Kisescu este Senior Manager Commercial Marketing Avon Romania si Moldova. Cand am invitat-o la un exercitiu de imaginatie prin care sa contureze petrecerea perfecta, ea ne-a propus o abordare completa de 360 de grade, la fel ca in marketing. Muzica live si dans pana in zori, un spatiu intim, rochii colorate, multe discutii relaxate, rasete cat cuprinde si, neaparat, un tort cu surpriza. Acestea sunt punctele esentiale pe care petrecerea ei perfecta trebuie sa le atinga.

ralucakisescu-jpgOcazia speciala pentru care iti doresti o petrecere perfecta este… Orice ocazie. Nu trebuie sa existe un motiv pentru a petrece. Daca motivul este inedit, cresc sansele ca petrecerea sa fie reusita. Perfecta? Nu stiu daca notiunea de perfectiune este aceeasi pentru toti. Pentru mine, o petrecere perfecta sau reusita ar trebui sa fie activa, cu discutii, rasete, dans, surprize, sa fie pe tocuri 😉 si sa se termine in zori. Daca jumatate din invitati casca de la miezul noptii, s-a dus perfectiunea. Evident, locul si muzica potrivite sunt ingredientele de baza. Daca nu-ti place unul sau niciunul dintre ele, pierzi din start competitia perfectiunii.

Locul in care s-ar desfasura aceasta…Depinde de context, de anotimp, de invitati. Petrecerile in aer liber, organizate pe timpul verii, sunt de departe preferatele mele, iar iarna – cele din tarile calde. Spatiul trebuie sa creeze o atmosfera intima si sa fie de, de preferinta, personalizat in functie de invitatii ce vor lua parte la petrecere. Astfel, oamenii se vor simti mai dezinhibati si mai relaxati. Muzica live poate fi si ea un adjuvant. Cei care nu se lasa antrenati la dans de DJ, o pot face la un concert cu formatia preferata sau cu o trupa semi-cunoscuta, dar care mixeaza bine cover-uri.
Pentru mine, cele mai frumoase petreceri de pana acum raman cele organizate in gasca, la munte sau la mare, in spatii dedicate doar noua (o pensiune sau o vila inchiriata), cu diferite tematici, cu concursuri si premii. Inca mai astept petrecerea kitsch pe care tot zicem ca o organizam…

Tematica petrecerii ar fi…oricare. Cred ca imaginatia nu ar trebui ingradita, sa nu se rezume doar la decoruri si tinuta, ci la tot ceea ce se intampla la petrecerea respectiva. La fel ca in marketing, si petrecerile trebuie sa aiba o abordare completa 3600. Temele mele preferate sunt anii ’70 sau ’80, carnaval, vedete, personaje din desene animate, culori, sentimente (lovemark a fost una din cele mai reusite petreceri organizate acum cativa ani buni de Saatchi).

Muzica pentru atmosfera dorita… evident, in functie de tematica petrecerii, dar un mix de stiluri si ani e cel mai reusit. Cred ca ajuta sa impace gusturile si sa intretina atmosfera. Asta inseamna un DJ bun, am vazut eu unul in Fratelli… Imi place si noul trend al ultimilor ani cu muzica live. Deopotriva, formatii cunoscute in concerte sau formatii la inceput care se specializeaza pe un anumit tip de cover-uri, asa cum e Publika.

Dress Code…daca e rosu, e petrecerea mea preferata. Imi place sa existe un cod de tinuta si de conduita. Mi se pare ca implica din start  participantul si ii creeaza senzatia ca va fi o petrecere, nu o alta petrecere. Nu sunt o fana a codului cu alb, in rest orice este binevenit. Mi-ar placea sa fie mai multe petreceri cu coduri de tinuta eleganta, de seara. Cred ca multe femei prefera sa gaseasca o alternativa comoda. In acelasi timp, nici toalete si voalete in cluburi nu mi se pare expresia efortului de eleganta.

 

Tinuta pe care iti doresti sa o porti… Rochii, rochii, rochii. Cat mai colorate, mai neobisnuite ca si croi, textura si accesorizare. Am un numar impresionant de rochii si le-am pierdut sirul. Pantofi sau sandale cu toc – aici nu se pune problema de confort, sufera baba la frumusete. Accesorii – depinde de cat de complexa este rochia. Imi plac accesoriile florale, bijuteriile hand made, fluturii, gargaritele, cerceii de sezon (braduti si oameni de zapada iarna versus ancore si printi broscoi – vara). Insa, daca merg la un cocktail la Opera, nu voi aparea niciodata cu cercei cu broaste si pantofi cu nuferi. Imi place un machiaj mai intens al ochilor si port, de obicei, parul liber pe spate, coafat lejer. Cateodata, aleg si coafuri inedite, cum ar fi un coc-floare, fara  finisari vizibile si fixativ.

Meniul petrecerii ar include… dulciuri. Stiu ca ingrasa, dar parca am vorbit de dansat, nu? Imi plac petrecerile cu tort, de preferat sa fie in tema cu tema. Pentru ca nu sunt o gurmanda, acest subiect nu este relevant pentru mine. Cred insa ca atunci cand te concentrezi pe lucruri digerabile, cu care lumea e obisnuita,  sansele de reusita sunt mai mari. Partea practica va aduce un plus organizarii. In locul salatelor si fripturilor, prefer mancarea usor de consumat din picioare, care sa nu necesite tacamuri.

Invitatii…sa aiba chef, sa nu vina ursuzi si sa nu plece ursuzi. Sa nu inceapa sa vorbeasca de problemele de la birou, de acasa, de la gradinitele sau scolile copiilor. Iar, daca tot nu putem scapa de asta, acesta sa fie doar intro-ul. Si sa fie neaparat printre ei un animator si un organizator care sa lucreze in echipa pentru reusita petrecerii. Cu cat sunt mai putini timpi morti, cu atat mai bine.

Ca moment special ti-ar placea… De ziua mea, cand suflu in lumanari sa gasesc cheia de la masina, casa, biletele de avion in tort, visez asta de cand am vazut primele filme americane.

 

PUBLISHED ON 20.12.2011

more in Newsroom