PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Pantofii cu talpa rosie. Motiv de disputa

Pantofii cu talpa rosie. Motiv de disputa

Pantofii Christian Louboutin au devenit la fel de celebri ca vedetele care i-au incaltat in cei 20 de ani de cand geniul designului francez i-a lansat pe piata. In timp, talpa rosie lacuita a creatiilor sale pline de eleganta, senzualitate si indrazneala, a devenit semnatura distinctiva a marcii. Anul trecut, aceasta s-a transformat in marul discordiei dintre Louboutin si Yves Saint Laurent (Saint Laurent).

Anul trecut in aprilie, reprezentantii Christian Louboutin au dat in judecata casa Yves Saint Laurent (Saint Laurent),  sustinand ca aceasta a folosit talpa rosie, cu care sunt identificate creatiilor lor, pentru realizarea unui model de pantofi. Dupa mai bine de un an, mai exact pe 5 septembrie, justitia americana a acordat casei Louboutin drepturile de marca inregistrata a talpii rosii, cu conditia ca restul pantofului sa fie de alta culoare.

Cu alte cuvinte, Saint Laurent poate comercializa in continuare pantofii care faceau obiectul acuzatiilor Louboutin, deoarece acestia sunt rosii integral. Pentru a incheia toata povestea procesului, Saint Laurent a depus o cerere prin care isi retrage acuzatiile aduse la randul ei casei Christian Louboutin.

Pana la urma, ambele parti au avut ceva de castigat din intreaga experienta: Saint Laurent – procesul, iar Christian Louboutin drepturile pe talpa-simbol a casei (cu conditia inclusa). Iar, noi, cei ce indragim cele doua case de moda ne putem bucura in continuare atat de creatiile iesite din tipare ale lui Louboutin cat si de eleganta distincta ce defineste creatiile casei Saint Laurent.

Foto: Hepta.ro

 

PUBLISHED ON 19.10.2012

more in Newsroom