RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Olivia Wilde, imaginea H&M Conscious Exclusive 2015

Olivia Wilde, imaginea H&M Conscious Exclusive 2015

Cunoscuta pentru implicarea in activitati ce vizeaza sustenabilitatea si pentru angajamentul ei fata de protectia mediului, actrita Olivia Wilde reprezinta imaginea celei mai recente campanii H&M Conscious Exclusive.

“Sustenabilitatea este una dintre marile mele pasiuni. Sunt mandra sa fiu imaginea campaniei H&M Conscious Exclusive, o colectie care evidentiaza stilul din sustenabilitate”, spune Olivia. Cu un design inspirat din culturile africane, asiatice si indiene, articolele vestimentare si accesoriile sunt realizate din materiale organice, precum matasea, bumbacul si panza, dar si polyesterul reciclat si pielea ecologica.

H&M_Olivia Wilde_ConsciousExclusive

“Imi place foarte mult cum arata colectia Conscious Exclusive din acest an. Piesele sale sunt pline de personalitate, cu printuri extrem de frumoase, fiind realizate integral din materiale sustenabile”, declara Ann-Sofie Johansson, head of design for new development la H&M, despre colectia ce va fi disponibila din 16 aprilie 2015, in aproximativ 200 de magazine H&M din intreaga lume, dar si in online.

Foto si info: H&M

PUBLISHED ON 11.12.2014

more in Fashion Etc