WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
O pereche de pantofi. 5 tocuri diferite.

O pereche de pantofi. 5 tocuri diferite.

Pornesti pe tocuri ametitoare, hotarata sa fii la inaltime pana la final. Pe la jumatatea petrecerii, faptul ca ai luat cu tine si niste pantofi comozi devine una dintre cele mai intelepte decizii ale zilei, iar incaltamintea salvatoare – unul dintre cele mai minunate lucruri de pe pamant. Iti suna cunoscut scenariul?

Shoes to ensure you always have your best foot forward

Tocurile pot fi pe cat de chic, pe atat de incomode. Designerii de la compania germana Mime et moi au venit, insa, cu o solutie care permite femeilor sa poarte perechea preferata de pantofi de dimineata pana tarziu in noapte… sau invers. Pentru fiecare model de incaltaminte, ei au realizat cate cinci tipuri de tocuri, ce pot fi schimbate intre ele in functie de stilul si de confortul dorit, iar talpa se adapteaza la oricare dintre situatii. De la stiletto de 10 cm la variante mai confortabile de 7 cm si pana la tocuri joase de 3 cm, poti alege cu ce pornesti de acasa si ce sa adaugi in geanta sau in poseta, pentru mai tarziu.

Shoes to ensure you always have your best foot forward

Pentru a demara productia pantofilor cameleonici, proiectul Mime et moi a fost inscris pe platforma de strangere de fonduri Kickstarter. Campania s-a bucurat de succes, iar compania lucreaza deja la o colectie pentru sezonul toamna-iarna. Deocamdata, site-ul Mime et moi gazduieste o colectie generoasa de sandale al caror pret variaza intre 175 si 205 euro. Fiecare pereche de incaltaminte include doua perechi de tocuri. Cele joase sunt insotite de varianta de tocuri inalte pentru care optezi. Cine doreste poate cumpara separat si alte modele de tocuri.

Foto: Mime et Moi / Hepta.ro
Video: Youtube.com Mime et Moi

PUBLISHED ON 07.11.2016

more in Fashion Etc