RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Noua campanie David Beckham Bodywear for H&M

Noua campanie David Beckham Bodywear for H&M

In aceasta toamna, colectia David Beckham Bodywear for H&M prezinta noi articole cu un aspect vintage sport si cu o puternica influenta londoneza - elemente exploatate si in cea mai recenta campanie publicitara. Fotografiile il infatiseaza pe celebrul fotbalist in vestiarul old-school al unei sali de sport, purtand piesele de rezistenta ale colectiei.

Printre acestea, se regasesc tricouri de corp si bluze cu maneca lunga in nuante de gri, maiouri, boxeri si modele confortabile de pantaloni de pijama cu dungi sau pantaloni scurti din jerseu de bumbac. Atentia este centrata ca si pana acum pe croiuri extrem de confortabile si pe materiale de calitate, care construiesc piesele basic ce vor fi disponibile pe tot parcursul anului.

“Imi place stilul sport old-school si noile piese din colectia mea Bodywear de la H&M. Maiourile, pantalonii de pijama si bluzele cu maneca lunga sunt deja preferatele mele, deoarece le pot purta pe parcursul intregului sezon. A fost grozav sa filmam aceasta noua campanie in estul Londrei, intr-un vestiar de moda veche. A fost ca si cum m-am intors la radacinile mele”, declara David Beckham.

Piesele create sunt rezultatul a optsprezece luni de cercetare alaturi de David Beckham si echipa sa. Ele vor putea fi achizitionate in departamentul de barbati din peste 2800 de magazine H&M din intreaga lume, precum si online.

Foto: H&M Hennes and Mauritz

PUBLISHED ON 21.08.2013

more in Newsroom