PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Noua campanie David Beckham Bodywear for H&M

Noua campanie David Beckham Bodywear for H&M

In aceasta toamna, colectia David Beckham Bodywear for H&M prezinta noi articole cu un aspect vintage sport si cu o puternica influenta londoneza - elemente exploatate si in cea mai recenta campanie publicitara. Fotografiile il infatiseaza pe celebrul fotbalist in vestiarul old-school al unei sali de sport, purtand piesele de rezistenta ale colectiei.

Printre acestea, se regasesc tricouri de corp si bluze cu maneca lunga in nuante de gri, maiouri, boxeri si modele confortabile de pantaloni de pijama cu dungi sau pantaloni scurti din jerseu de bumbac. Atentia este centrata ca si pana acum pe croiuri extrem de confortabile si pe materiale de calitate, care construiesc piesele basic ce vor fi disponibile pe tot parcursul anului.

“Imi place stilul sport old-school si noile piese din colectia mea Bodywear de la H&M. Maiourile, pantalonii de pijama si bluzele cu maneca lunga sunt deja preferatele mele, deoarece le pot purta pe parcursul intregului sezon. A fost grozav sa filmam aceasta noua campanie in estul Londrei, intr-un vestiar de moda veche. A fost ca si cum m-am intors la radacinile mele”, declara David Beckham.

Piesele create sunt rezultatul a optsprezece luni de cercetare alaturi de David Beckham si echipa sa. Ele vor putea fi achizitionate in departamentul de barbati din peste 2800 de magazine H&M din intreaga lume, precum si online.

Foto: H&M Hennes and Mauritz

PUBLISHED ON 21.08.2013

more in Newsroom