PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
NOIR by Corina Vladescu POP-UP Store

NOIR by Corina Vladescu POP-UP Store

NOIR este a doua linie a brandului Corina Vladescu, o alternativa fashion designer cu preturi accesibile la marile branduri de highstreet.

Materialele folosite sunt de cea mai buna calitate si sunt importate din Franta, Italia si Germania. Piesele colectiei se incadreaza in cele 5 mari trenduri ale sezonului. Stofele naturale, nasturii de corn, pielea, matasea si bumbacul sunt coordonatele colectiei de Toamna-Iarna 2011/2012.

Colectia a fost prezentata pentru prima oara la Paris Whos Next Salon de Pret-a-Porter, iar apoi la Athens Fashion Week 2011.

NOIR by Corina Vladescu se vinde momentan doar international, in magazine din Franta, Anglia, SUA, Japonia, Spania si Grecia. Clientii din Romania pot cumpara produsele NOIR by Corina Vladescu din cadrul Pop-Up Store-urilor ce vor fi organizate lunar in toata tara si prin intermediul magazinelor on-line.

Primul Pop-Up Store cu vanzare directa va fi organizat in Bucuresti, sambata 15 octombrie, intre 12 si 20, in Fire Club din Strada Gabroveni nr. 12, Centrul Istoric.

Evenimentul este organizat cu sprijinul Mario Badescu Skin Care, care aduce in sfarsit in Romania faimoasele sale produse preferate de celebritatile de la Hollywood.

Mario Badescu si-a deschis propriul salon de ingrijire a pielii la New York in 1967 si a inceput sa creeze propria gama de cosmetice naturale. Cercetarea inovatoare facuta in laborator, urmata de practica la salon, au facut ca in scurt timp produsele cosmetice si salonul sa fie un izvor al tineretii pentru elita New York-ului si vedetele Hollywod-ului: Oprah, Martha Stewart, Cher, Jeniffer Aniston, Kate Moss, Eva Longoria, Natalie Portman, Sharon Stone, Sarah Jessica Parker si multi altii.

Foto: Corina Vladescu brand

PUBLISHED ON 13.10.2011

more in Newsroom