FEMEI CARE NE INSPIRA

Andreea Caranda, a life of...

 Andreea Caranda, producatorul executiv de la “Vorbeste Lumea”, aniverseaza azi, impreuna…

CATWALK

De pe catwalk pe covorul...

Saptamana Modei de la Paris, dedicata colectiilor haute couture toamna-iarna 2025,…

WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

Inspiratie

Elsa Peretti, Tiffany & Co. si bijuteriile de colectie

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala, "The Bone Cuff". O bijuterie statement, care imbraca incheietura mainii, ca un semnal din argint masiv pentru delicatetea feminina. Liza Minnelli, Catherine Deneuve sau Margot Robbie iubesc aceasta bratara. Si noi la fel. Aceasta piesa a fost creata pentru Tiffany la inceputul anilor '70 si a marcat inceputul unei revolutii pentru creatia de bijuterii. In primul rand, a fost remarcata pentru designul foarte simplu si de impact: fara dantelarii sau pietre pretioase, pur si simplu, o sculptura in metal. Ea avea sa ignore orice conventie legata de materialul de bijuterii, intrucat argintul era foarte rar folosit la acel moment. "Stilul e intotdeauna ceva simplu," spunea Peretti, in timp ce reusea sa impuna argintul in lumea bijuteriilor de lux. Creatiile Elsei Peretti au intrat in portofoliul Tiffany & Co. datorita presedintelui de la acea vreme, Walter Hoving, care a cunoscut-o datorita lui Halston, prietenul lor comun. Tanara designer de bijuterii a adus pentru prima data argintul in portofoliul Tiffany, desi ei nu il comercializasera niciodata timp de 25 de ani. "Regulile bunului gust nu au nicio legatura cu pretul", spunea atunci Hoving. "Un articol cu un pret mai mic poate fi la fel de a...

Inapoi Inainte
Moja Attitude – o colectie rock chic

Moja Attitude – o colectie rock chic

Compusa din piese all-leather sau din combinatii inedite de materiale, colectia Moja Attitude este dedicata femeilor care indragesc stilul rock-chic. Senzualitate, mister, imaginatie, energie si atitudine sunt elementele cheie ce definesc noile tinute, dar si campania de promovare a carei imagine este Siella (Sanziana Negru).

Mixul de texturi – de la piele, dantela, catifea si pana la jerse sau tricot, croielile indraznete, detaliile sic din tinte si franjuri, dar si gama cromatica ce pleaca de la argintiu rece si ciclamen aprins pana la tonuri inchise de verde, gri si negru, construiesc piese ce pot fi combinate intre ele sau asortate cu piese basic din garderoba.

„Hainele din colectia Moja Attitude se adreseaza fetelor urbane si active. Colecția este una unitara, dar in acelasi timp gasesti piese vestimentare pentru toate gusturile. Asa cum ii spune si numele, sunt haine care iti impun o anume atitudine și care respecta tendintele actuale”, a declarat Siella.

Pantaloni creati dintr-o combinatie contrastanta de catifea delicata si piele dura, topuri cu transparente si piele, rochii din piele tip “lalea” sau rochii din piele cu voal asimetric sunt cateva dintre piesele ce se regasesc in colectie.
Iata in continuare cateva dintre imaginile campaniei!

Piesele din colectia Moja Attitude au preturi accesibile, cuprinse intre 180 si 300 lei, si pot fi gasite in magazinul online www.moja.ro.

Fotografiile campaniei sunt realizate de Andreea Retinschi, iar stylingul de Iulia Dumitru.

PUBLISHED ON 26.09.2012

more in Newsroom