RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Modern Essentials selected by David Beckham

Modern Essentials selected by David Beckham

In urma succesului inregistrat de linia de bodywear dezvoltata impreuna, David Beckham si H&M extind colaborarea lor pe termen lung cu un nou proiect. Pentru primavara 2015, Beckham va alege articolele favorite din colectia H&M Modern Essentials, care vor compune linia Modern Essentials selected by David Beckham. Aceasta va fi disponibila in magazinele din intreaga lume si online, din 5 martie, si va avea parte de o campanie publicitara regizata de Marc Forster.

„Sunt foarte incantat sa continui si sa extind colaborarea mea cu H&M, alegand articolele mele preferate din colectia Modern Essentials pentru aceasta primavara. Fiecare articol vestimentar reprezinta un nou element clasic care va improspata garderoba de primavara a fiecarui barbat. Marc Forster este unul dintre regizorii mei preferati – abia astept sa va prezint noua campanie realizata cu H&M”, spune David Beckham.

„Cei mai multi dintre noi suntem familiarizati cu simtul innascut al lui David pentru moda si design. Ceea ce m-a impresionat ,insa, in timpul filmarii acestei campanii a fost simtul sau dezvoltat pentru naratiunea cinematica. Hainele H&M pe care le poarta el nu arata bine, arata extraordinar”, declara Marc Forster, cunoscut pentru filme precum „Puterea dragostei”, „In cautarea taramului de nicaieri”, „Vanatorii de zmeie”, „Partea lui de consolare” sau „Ziua Z: Apocalipsa”.

Printre articolele cheie ale colectiei se regasesc o jacheta de tip aviator din in, o jacheta din denim alb prespalat, un mantou scurt, un sacou elegant din in, un tricou polo chic-urban si o camasa alba din poplin. Tot pentru aceasta primavara, David Beckham a creat pentru H&M o noua linie de lenjerie de corp, care va fi lansata si ea tot pe 5 martie.

Foto si info: H&M

PUBLISHED ON 21.01.2015

more in Fashion Etc