INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Modern Essentials selected by David Beckham

Modern Essentials selected by David Beckham

In urma succesului inregistrat de linia de bodywear dezvoltata impreuna, David Beckham si H&M extind colaborarea lor pe termen lung cu un nou proiect. Pentru primavara 2015, Beckham va alege articolele favorite din colectia H&M Modern Essentials, care vor compune linia Modern Essentials selected by David Beckham. Aceasta va fi disponibila in magazinele din intreaga lume si online, din 5 martie, si va avea parte de o campanie publicitara regizata de Marc Forster.

„Sunt foarte incantat sa continui si sa extind colaborarea mea cu H&M, alegand articolele mele preferate din colectia Modern Essentials pentru aceasta primavara. Fiecare articol vestimentar reprezinta un nou element clasic care va improspata garderoba de primavara a fiecarui barbat. Marc Forster este unul dintre regizorii mei preferati – abia astept sa va prezint noua campanie realizata cu H&M”, spune David Beckham.

„Cei mai multi dintre noi suntem familiarizati cu simtul innascut al lui David pentru moda si design. Ceea ce m-a impresionat ,insa, in timpul filmarii acestei campanii a fost simtul sau dezvoltat pentru naratiunea cinematica. Hainele H&M pe care le poarta el nu arata bine, arata extraordinar”, declara Marc Forster, cunoscut pentru filme precum „Puterea dragostei”, „In cautarea taramului de nicaieri”, „Vanatorii de zmeie”, „Partea lui de consolare” sau „Ziua Z: Apocalipsa”.

Printre articolele cheie ale colectiei se regasesc o jacheta de tip aviator din in, o jacheta din denim alb prespalat, un mantou scurt, un sacou elegant din in, un tricou polo chic-urban si o camasa alba din poplin. Tot pentru aceasta primavara, David Beckham a creat pentru H&M o noua linie de lenjerie de corp, care va fi lansata si ea tot pe 5 martie.

Foto si info: H&M

PUBLISHED ON 21.01.2015

more in Fashion Etc