PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Mademoiselle Ricci, o declaratie de dragoste parfumata

Mademoiselle Ricci, o declaratie de dragoste parfumata

Parfumul Madmoiselle Ricci aduce un omagiu colectiei de moda cu acelasi nume, lansata de Nina Ricci in Statele Unite in anii 60. Aroma lui descrie fidel femeia care l-a inspirat: nu tine cont de conventii, este eleganta, dar impertinenta, naturala, dar si irezistibil de senzuala.

Notele de trandafir, maces, dafin si piper roz sunt combinate cu accentele de mosc si lemn alb pentru a dezvalui treptat fiecare fateta a Mademoiselle Ricci. Sticla parfumului este ca o bijuterie pretioasa pastrata intr-o cutie alba cu panglica roz-auriu si cu o eticheta scrisa de mana, ca o invitatie personala.

Campania publicitara regizata de Johan Renck se transforma intr-o comedia romantica. Parisul noaptea… luminile orasului stralucesc peste cei doi indragostiti – interpretati de catre Tati Cotliar si Rousseau James – care se plimba pe strazi. Totul este posibil pentru ca Mademoiselle Ricci este imprevizibila. El isi declara dragostea si ii ofera cu emotie o cutie de bijuterii. Este acum sau niciodata.
Fotografia campaniei poarta semnatura Mark Segal. Iata in continuare cateva imagini din timpul filmarilor!

Foto making of: Alice Dardun

 

PUBLISHED ON 14.08.2012

more in Newsroom