PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
LOVE IS DEAD: manifest impotriva iubirii superficiale

LOVE IS DEAD: manifest impotriva iubirii superficiale

Love is Dead, prima colectie semnata BONE by Ioana Liliana Gheorghe, este un manifest impotriva iubirii superficiale care se da si se ia cu usurinta. Sensibila si puternica, instinctiva si rationala, romantica si nonconformista, colorata si morbida, inocenta si indrazneata, colectia de accesorii incearca sa reprezinte complexitatea feminitatii, indepartandu-se de stereotipuri. Love is Dead este dedicata femeilor care isi asuma doar riscuri calculate, dar care nu au incetat niciodata sa creada in magie.

Perlele de cultura, coralul, amazonitul, cuartul, dar si cristalele sau portelanul se regasesc printre materialele folosite pentru realizarea accesoriilor. Acestea imbina influentele clasice cu cele moderne si detaliile elegante cu cele nonconformiste, fiind inspirate din istorie, arhitectura, din cultura contemporana si, in mod special, din magia naturii. Colierele BONE pot completa orice tinuta: de la cea mai in voga rochie purtata la un brunch cu sampanie si pana la perechea de jeansi combinata cu un maiou alb pentru o iesire intr-un club underground. Realizate manual, bijuteriile sunt manufacturate pe baza de comanda. Poti vedea intreaga colectie pe www.bonesdontcry.com.

Model: Simona Din (MRA)
Make-up: Diana Ionescu
Fotograf: Tudor Codreanu
Vestimentatie: Eugenia Enciu

 

 

PUBLISHED ON 14.02.2012

more in Newsroom