WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Look ultra-modern @ Dior Cruise

Look ultra-modern @ Dior Cruise

dior cruise 2017 make up coafura beauty 1

Christian Dior a prezentat de curand colectia Cruise 2017 la Palatul Blenheim din Marea Britanie. Este un loc a carui legatura cu casa de moda franceza a inceput cu mai bine de jumatate de secol in urma. Palatul a mai gazduit colectiile Dior in 1954 si in 1958.

Decorurile in stil baroc englez au influentat viziunea lui Peter Philips, Directorul de Creatie si Imagine Dior Make Up, asupra conceperii lookurilor cu care modelele au defilat pe podium. Alegerea lui ultra-moderna a creat un contrast interesant cu monumentul arhitectural, incarcat de istorie.

Machiajul a evidentiat ochii. “Am folosit o nuanta intensa de bronz din paleta 5 Couleurs Parisian Sky, pe care am aplicat-o in bloc pe intreaga pleoapa, de la radacina genelor pana la sprancene. Am ales acest look extrem pentru a contrasta cu frumusetea baroca a decorului,” povesteste Philips.

Tenul luminos a fost sculptat foarte discret. “Dupa ce am pregatit tenul pentru seara cu Diorskin Forever Fluid Foundation, am creat un contouring discret cu stickul Diorblush Light & Contour. Aplicat pe zonele adanci ale fetei precum si pe partile care capteaza lumina, cele doua nuante evidentiaza arhitectura fetei intr-un mod nuantat si transparent. Ca detaliu final, am folosit putin Diorskin Nude Air Luminiser.” O nuanta glossy de piersica, aplicata pe buze, a completat machiajul.

Hairstylistul Guido Palau a continuat estetica propusa de Philips si a optat pentru o coafura cu parul pieptanat spre spate si fixat cu gel.

Cruise 2017, Dior show Backstage Dior
Make-up realizat de Peter Philips
Video: Studio L’Etiquette for Christian Dior

PUBLISHED ON 03.06.2016

more in Beauty Lines