CATWALK

De pe catwalk pe covorul...

Saptamana Modei de la Paris, dedicata colectiilor haute couture toamna-iarna 2025,…

WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

Inspiratie

Elsa Peretti, Tiffany & Co. si bijuteriile de colectie

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala, "The Bone Cuff". O bijuterie statement, care imbraca incheietura mainii, ca un semnal din argint masiv pentru delicatetea feminina. Liza Minnelli, Catherine Deneuve sau Margot Robbie iubesc aceasta bratara. Si noi la fel. Aceasta piesa a fost creata pentru Tiffany la inceputul anilor '70 si a marcat inceputul unei revolutii pentru creatia de bijuterii. In primul rand, a fost remarcata pentru designul foarte simplu si de impact: fara dantelarii sau pietre pretioase, pur si simplu, o sculptura in metal. Ea avea sa ignore orice conventie legata de materialul de bijuterii, intrucat argintul era foarte rar folosit la acel moment. "Stilul e intotdeauna ceva simplu," spunea Peretti, in timp ce reusea sa impuna argintul in lumea bijuteriilor de lux. Creatiile Elsei Peretti au intrat in portofoliul Tiffany & Co. datorita presedintelui de la acea vreme, Walter Hoving, care a cunoscut-o datorita lui Halston, prietenul lor comun. Tanara designer de bijuterii a adus pentru prima data argintul in portofoliul Tiffany, desi ei nu il comercializasera niciodata timp de 25 de ani. "Regulile bunului gust nu au nicio legatura cu pretul", spunea atunci Hoving. "Un articol cu un pret mai mic poate fi la fel de a...

Inapoi Inainte
Lansarea parfumului Fan di Fendi in Romania

Lansarea parfumului Fan di Fendi in Romania

Brandul de parfumerie Fendi vine in Romania cu cea mai recenta lansare a sa: Fan di Fendi, un parfum pe care adori sa-l adori. Dana Savuica, Livia Dila, Daiana Anghel, Aylin Cadir, Iulia Albu si Maria Radu sunt cateva dintre vedetele ce au testat aromele lui florale la evenimentul de lansare desfasurat, pe 11 aprilie, la Sephora Mall Vitan. DJ Wanda a avut grija de atmosfera si a mixat cateva melodii din playlist-ul Fendi.

Femeia Fan de Fendi iubeste viata, distractia si luxul. Este senzuala, jucausa si, bineinteles, este un fan al brandului Fendi. Noul parfum are si o campanie pe masura, reprezentata de trei topmodele de succes: Anja Rubik, Karmen Pedaru si Abbey Lee Kershaw.

Fan de Fendi se regaseste in doua interpretari olfactive: Eau de Parfum si Eau de Toilette. Sunt doua arome florale in care mandarinele, coacazele, iasomia galbena si patchouli se imbina  armonios cu acordul de piele. Diferenta intre cele doua parfumuri consta in trandafirul de Damasc din  apa de parfum, in timp ce apa de toaleta scoate in evidenta salcamul italian. Daca esti curioasa, le poti testa si tu in magazinele Sephora.

Brandul Fendi va fi importat si distribuit de compania Niran Co Products, in portofoliul careia se regasesc si alte branduri de parfumerie de renume precum: Hermes, Prada, Givenchy, Nina Ricci, Versace, Richmond, Lolita Lempicka, Moschino, Trussardi, Dsquared, GF Ferre, Blumarine, Salvatore Ferragamo, Collistar, Bourjois.

Foto: Silviu Covaci
Video: Youtube.com

PUBLISHED ON 12.04.2012

more in Newsroom