EDITOR'S CHOICE

Ilustratii desenate de artiste, colorate...

Coloratul reprezinta o activitate des intalnita in rutina celor mici. Este,…

RED CARPET

10 dintre cele mai frumoase...

Am stiut care este tinuta favorita de pe covorul rosu de…

HOT TREND

Ce parere ai despre rochia...

Sunt deja ani buni de cand rasfoiesc fotografii de pe covorul…

TINUTA SAPTAMANII

Sofia Carson, intr-o rochie Giambattista...

Sofia Carson a purtat, pe covorul rosu de la UNICEF Snowflake…

INSPIRATIE

Palaria, o alegere sic si...

Asociez palaria cu sezonul estival. E perioada in care obisnuiesc sa…

RED CARPET

10 tinute sic & elegante....

Am ales 10 tinute dintre sutele pe care le-am vazut in…

INSPIRATIE

Bijuterii statement pentru toamna-iarna 2019

Cateodata e mai usor sa descrii ceva prin ceea ce nu…

Editor's Choice

Bulinele, cele mai vesele imprimeuri

Imi plac bulinele. Desi nu am in garderoba multe haine si accesorii care sa-mi sustina acum declaratia, cred ca ele sunt imprimeurile mele preferate. Daca ma gandesc putin, realizez ca portofelul meu ma sustine si mai stiu sigur inca o rochie care face asta. Am purtat-o de nenumarate ori in vara. Ah, si mai am si niste dresuri si sosete super-simpatice. Bulinele par un imprimeu vesel, ce reuseste sa acorde un aer jucaus unei piese, indiferent de designul ei. Ele imi atrag atentia ca un magnet. Mai mult decat atat, daca vad, intr-o mare de oameni, pe cineva care le-a integrat intr-o tinuta, sunt sanse mari ca acea alegere vestimentara sa-mi ramana in memorie. Nu am intalnit foarte des bulinele in colectiile toamna-iarna 2019, prezentate de designeri la evenimentele Saptamana Modei, altele sunt mai degraba imprimeurile care au dominat podiumul. Asta nu inseamna ca ele au lipsit. Le-am observat la Alberta Ferretti, Victoria Beckham, Shrimps (brandul cunoscut pentru piesele si accesoriile din blana artificiala), Marc Jacobs, Louis Vuitton sau Richard Quinn. Shrimps | Sursa foto: Hepta.ro Victoria Beckham | Sursa foto: Hepta.ro Alberta Ferretti | Sursa foto: Hepta.ro Shrimps | Sursa foto: Hepta.ro Richard Quinn | Sursa foto: Hepta.ro Louis Vuitton | Sursa foto...

Inapoi Inainte
Hotspot Fashion: Retail meets eCommerce, pe 26 octombrie

Hotspot Fashion: Retail meets eCommerce, pe 26 octombrie

Vicki Nicola, fondatoare Vickipedia si PeTocuri, Mirela Bucovicean de la Molecule-F, Ana Morodan – celebru fashion blogger si consultant de imagine, Alin Stanciu – fondator FashionUp, Petru Chiriac de la Il Passo si Mihai Saptaru, co-founder Mycloset, se numara printre cei care vor vorbi despre cum se traduce moda in vanzari online, in cadrul Hotspot Fashion: Retail meets eCommerce. Desfasurat pe 26 octombrie, la Cluj, acesta este primul eveniment din Romania dedicat fashion ecommerce-ului.

Hotspot Fashion s-a conturat din dorinta de a dezvolta ideea “What’s hot in fashion sells well online”. Aceasta dorinta i-a directionat pe organizatori spre cei care conduc afaceri profitabile, transformand eshopurile pe care le conduc in branduri cunoscute si apreciate. Lucrurile au fost duse, apoi, cu un pas mai departe, spre acele persoane care contribuie cu creativitate la promovarea acestor branduri.

Programul evenimentului este construit astfel incat publicul sa desluseasca lumea fashion ecommerce-ului, de la business plan la dezvoltarea magazinelor spre internationalizare, la cunoasterea tipurilor de consumator si pana la metodele de promovare prin continut.

Prima parte a dupa-amiezei este orientata spre partea de business, dezbatand trendurile pietei de ecommerce, realizand radiografii ale consumatorilor si stabilind strategii de dezvoltare a magazinelor.

A doua parte este dedicata celor care genereaza continut, asa cum sunt fashion-bloggerii sau style iconurile la care apeleaza brandurile sau magazinele online pentru promovare. Continutul pe care acestia il produc duce la clickuri si vanzari. Va fi o dezbatere despre platformele sociale care merita atentia magazinelor, despre cum se construieste o legatura puternica cu cei care pot promova produsele – o discutie la care sunt asteptate cat mai multe intrebari din partea publicului.

De ce sa participi?

Daca ai sau vrei sa iti faci un eshop pe care sa vinzi haine sau accesorii, cu siguranta vei avea de asimilat informatii care sa te  ajute sa cresti volume. Daca produci continut, vei vrea sa stii care sunt cerintele pietei sau cum sa relationezi cu brandurile.

Networking-ul va fi asigurat cu 100 de profesionisti din domeniu: retaileri, antreprenori, oameni de marketing, cei ce detin magazine online si magazine fizice, designeri vestimentari, redactori de moda, bloggeri si consumatori.

Cum participi?

Atentie locuri limitate! Mai sunt doar 40 de locuri – inscrieri aici.

Unde va avea loc ?

Pe 26 octombrie, incepand cu ora 12:30, la Ragaz – un local unde s-a pus pret pe detalii, totul fiind unicat, realizat de tineri arhitecti.

Hotspot fashion face parte din expoconferinta TeCOMM, eveniment aflat la a 3-a editie, dedicat comertului electronic ce va avea loc pe 24 si 25 octombrie. Mai multe pe tecomm.ro

Foto si info: PR

PUBLISHED ON 27.09.2013

more in Newsroom