AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Hotspot Fashion: Retail meets eCommerce, pe 26 octombrie

Hotspot Fashion: Retail meets eCommerce, pe 26 octombrie

Vicki Nicola, fondatoare Vickipedia si PeTocuri, Mirela Bucovicean de la Molecule-F, Ana Morodan – celebru fashion blogger si consultant de imagine, Alin Stanciu – fondator FashionUp, Petru Chiriac de la Il Passo si Mihai Saptaru, co-founder Mycloset, se numara printre cei care vor vorbi despre cum se traduce moda in vanzari online, in cadrul Hotspot Fashion: Retail meets eCommerce. Desfasurat pe 26 octombrie, la Cluj, acesta este primul eveniment din Romania dedicat fashion ecommerce-ului.

Hotspot Fashion s-a conturat din dorinta de a dezvolta ideea “What’s hot in fashion sells well online”. Aceasta dorinta i-a directionat pe organizatori spre cei care conduc afaceri profitabile, transformand eshopurile pe care le conduc in branduri cunoscute si apreciate. Lucrurile au fost duse, apoi, cu un pas mai departe, spre acele persoane care contribuie cu creativitate la promovarea acestor branduri.

Programul evenimentului este construit astfel incat publicul sa desluseasca lumea fashion ecommerce-ului, de la business plan la dezvoltarea magazinelor spre internationalizare, la cunoasterea tipurilor de consumator si pana la metodele de promovare prin continut.

Prima parte a dupa-amiezei este orientata spre partea de business, dezbatand trendurile pietei de ecommerce, realizand radiografii ale consumatorilor si stabilind strategii de dezvoltare a magazinelor.

A doua parte este dedicata celor care genereaza continut, asa cum sunt fashion-bloggerii sau style iconurile la care apeleaza brandurile sau magazinele online pentru promovare. Continutul pe care acestia il produc duce la clickuri si vanzari. Va fi o dezbatere despre platformele sociale care merita atentia magazinelor, despre cum se construieste o legatura puternica cu cei care pot promova produsele – o discutie la care sunt asteptate cat mai multe intrebari din partea publicului.

De ce sa participi?

Daca ai sau vrei sa iti faci un eshop pe care sa vinzi haine sau accesorii, cu siguranta vei avea de asimilat informatii care sa te  ajute sa cresti volume. Daca produci continut, vei vrea sa stii care sunt cerintele pietei sau cum sa relationezi cu brandurile.

Networking-ul va fi asigurat cu 100 de profesionisti din domeniu: retaileri, antreprenori, oameni de marketing, cei ce detin magazine online si magazine fizice, designeri vestimentari, redactori de moda, bloggeri si consumatori.

Cum participi?

Atentie locuri limitate! Mai sunt doar 40 de locuri – inscrieri aici.

Unde va avea loc ?

Pe 26 octombrie, incepand cu ora 12:30, la Ragaz – un local unde s-a pus pret pe detalii, totul fiind unicat, realizat de tineri arhitecti.

Hotspot fashion face parte din expoconferinta TeCOMM, eveniment aflat la a 3-a editie, dedicat comertului electronic ce va avea loc pe 24 si 25 octombrie. Mai multe pe tecomm.ro

Foto si info: PR

PUBLISHED ON 27.09.2013

more in Newsroom