INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Hotspot Fashion: Retail meets eCommerce, pe 26 octombrie

Hotspot Fashion: Retail meets eCommerce, pe 26 octombrie

Vicki Nicola, fondatoare Vickipedia si PeTocuri, Mirela Bucovicean de la Molecule-F, Ana Morodan – celebru fashion blogger si consultant de imagine, Alin Stanciu – fondator FashionUp, Petru Chiriac de la Il Passo si Mihai Saptaru, co-founder Mycloset, se numara printre cei care vor vorbi despre cum se traduce moda in vanzari online, in cadrul Hotspot Fashion: Retail meets eCommerce. Desfasurat pe 26 octombrie, la Cluj, acesta este primul eveniment din Romania dedicat fashion ecommerce-ului.

Hotspot Fashion s-a conturat din dorinta de a dezvolta ideea “What’s hot in fashion sells well online”. Aceasta dorinta i-a directionat pe organizatori spre cei care conduc afaceri profitabile, transformand eshopurile pe care le conduc in branduri cunoscute si apreciate. Lucrurile au fost duse, apoi, cu un pas mai departe, spre acele persoane care contribuie cu creativitate la promovarea acestor branduri.

Programul evenimentului este construit astfel incat publicul sa desluseasca lumea fashion ecommerce-ului, de la business plan la dezvoltarea magazinelor spre internationalizare, la cunoasterea tipurilor de consumator si pana la metodele de promovare prin continut.

Prima parte a dupa-amiezei este orientata spre partea de business, dezbatand trendurile pietei de ecommerce, realizand radiografii ale consumatorilor si stabilind strategii de dezvoltare a magazinelor.

A doua parte este dedicata celor care genereaza continut, asa cum sunt fashion-bloggerii sau style iconurile la care apeleaza brandurile sau magazinele online pentru promovare. Continutul pe care acestia il produc duce la clickuri si vanzari. Va fi o dezbatere despre platformele sociale care merita atentia magazinelor, despre cum se construieste o legatura puternica cu cei care pot promova produsele – o discutie la care sunt asteptate cat mai multe intrebari din partea publicului.

De ce sa participi?

Daca ai sau vrei sa iti faci un eshop pe care sa vinzi haine sau accesorii, cu siguranta vei avea de asimilat informatii care sa te  ajute sa cresti volume. Daca produci continut, vei vrea sa stii care sunt cerintele pietei sau cum sa relationezi cu brandurile.

Networking-ul va fi asigurat cu 100 de profesionisti din domeniu: retaileri, antreprenori, oameni de marketing, cei ce detin magazine online si magazine fizice, designeri vestimentari, redactori de moda, bloggeri si consumatori.

Cum participi?

Atentie locuri limitate! Mai sunt doar 40 de locuri – inscrieri aici.

Unde va avea loc ?

Pe 26 octombrie, incepand cu ora 12:30, la Ragaz – un local unde s-a pus pret pe detalii, totul fiind unicat, realizat de tineri arhitecti.

Hotspot fashion face parte din expoconferinta TeCOMM, eveniment aflat la a 3-a editie, dedicat comertului electronic ce va avea loc pe 24 si 25 octombrie. Mai multe pe tecomm.ro

Foto si info: PR

PUBLISHED ON 27.09.2013

more in Newsroom