PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
GARDEN PARTY – Un machiaj de primavara in nuante pastelate

GARDEN PARTY – Un machiaj de primavara in nuante pastelate

'Dupa femei, florile reprezinta creatia cea mai paradisiaca', spunea Christian Dior. Inspirata de frumusetea si delicatetea gradinilor de trandafiri, Tyen a creat pentru primavara 2012 colectia de make-up Garden Party. Aceasta celebreaza pasiunea lui Christian Dior pentru flori, petreceri si lux si este reprezentata de topmodelul Karlie Kloss.

Christian Dior a crescut in Granville, pe coastele Normandiei, intr-o casa batuta de vanturi aprige, si aparent nepotrivita pentru crearea unei gradini. Totusi pasiunea si munca depusa de designerul francez au sfidat natura si, astazi, oricine poate admira aceste gradini care vorbesc despre dorinta pentru transformare, despre standarde inalte, despre imaginatie si fantezie. Aceste elemente se regasesc de altfel si in definitia stilului casei de moda Dior.

In aceasta primavara, colectia de make-up Dior este inspirata de o gradina fantastica, in care esti cucerita de sclipiri pastelate de violet si verde festiv.  Fie ca e vorba de vestimentatie, de bijuterii sau de cosmetice, “luxul accepta toate capriciile imaginatiei“, spunea Christian Dior. Extrem de luminoase, cu un stil aparte, produsele de machiaj sunt prezentate in recipiente delicate, finisate manual.
Culorile machiajului sunt studiate cu aceeasi rigoare si lirism ca si in cazul croielii unei rochii. Indiferent de originea sursei de inspiratie, fie ca este vorba de un imprimeu de pe o rochie, un nufar sau un trandafir din gradinile din Granville, Dior doreste sa transforme fardurile pentru pleoape, rujurile si lacurile de unghii in experiente colorate, inedite. Asa se intampla si in cazul colectiei Garden Party.

Foto: Dior

PUBLISHED ON 07.03.2012

more in Newsroom