RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte

Festivalul brazilor de designer

23 de brazi creati de designeri romani au fost licitati de Mos Niculae, in cadrul celei de-a 13-a editii a Festivalului Brazilor de Craciun. Gala prezentata de Andi Moisescu si Andreea Raicu a ajutat la strangerea sumei de 155000 euro. Acesti bani vor fi utilizati pentru programe educationale, in care sunt inclusi aproximativ 2000 de copii si familiile lor.

festivalulbrazilordecraciun2013_main-jpg

Cei care au semnat creatiile din acest an sunt: Doina Levintza, Wilhelmina Arz & Camera de Comert si Industrie Romania-Japonia, Hamid Nicola Katrib & Galeriile Noblesse, Lena Criveanu, Carmen Ormenișan, Stephan Pelger, Madalina Dorobantu, Mirela Diaconu, Malvina Cervenschi, Alexandru Ghilduș, Anca Lungu, Ramona Filip, Iris Serban, Rhea Costa, EGO Men’s Fashion Concept & Dormeuil, Bucharest Design Center, Corina Vladescu & Fundaţia Dumbrava Minunata, DIZAINAR, Laura8, ZENYA Atelier & Friends, Agatha Blanck & Bucharest Shopping & Bonpoint, Mihai Topescu si Salvati Copiii.

13 dintre acesti brazi au intrat in licitatia galei de Mos Nicolae si au fost cumparati cu preturi intre 700 si peste 6000 de euro. „Le multumim tuturor celor care au fost alaturi de noi si in acest an; datorita designerilor, sponsorilor si partenerilor reusim sa ducem mai departe cu succes aceasta traditie a brazilor magici. Fondurile stranse in acest an ne vor permite sa redam si anul viitor dreptul la educatie copiilor defavorizati“, spune Gabriela Alexandrescu, Presedinte Executiv Salvati Copiii Romania.

Vezi ce tinute au purtat vedetele la eveniment AICI!

Foto si info: PeTocuri.ro

PUBLISHED ON 09.12.2013

more in Newsroom