INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Fashion Illustrations by Marie Ollie. Moda si arta

Brandul Marie Ollie si-a lansat prima colectie capsula prin vernisajul 'Fashion Illustrations', al carui concept a explorat legatura stransa dintre moda si arta. Tinutele vestimentare concepute de designerul Arthur Dinu pentru primavara-vara 2014 au fost prezentate de el atat expuse pe manechine, cat si transformate in lucrari de arta prin intermediul picturii. Expozitia a fost gazduita, intre 12 si 14 martie, de showroomul Marie Ollie, situat pe bulevardul Pache Protopopescu 5 din Bucuresti.

„Vernisajul a fost contextul perfect pentru a prezenta stilul si directia Marie Ollie printr-un altfel de eveniment. Modelele de pe podium au fost inlocuite de modelele pictate pe panze. Am vrut sa pozitionez femeia si vesmintele la rang de opere de arta, dar usor de inteles pentru oricine,” spune Arthur Dinu, designerul Marie Ollie. „Imi doresc ca femeile sa redescopere eleganta atemporala prin croielile clasice, feminitatea prin accentuarea calitatilor siluetei si nonconformismul prin volumele si drapajele indraznete. Colectia capsula reuneste coordonatele unui stil inconfundabil prin suprapuneri de materiale, tesaturi texturate si reinterpretarea dantelei si a combinatiei alb-negru,” adauga el.

Noua colectie capsula Marie Ollie face trecerea de la sezonul rece la cel cald si prezinta atat materiale fine si fluide, cat si tesaturi mai groase.  Printre piesele cheie se regasesc fustele cu talie inalta, cu pliuri sau conice, din organza, tulle sau dantela, bluzele din voal si rochiile din crepe sau matase. Croielile clasice sunt imbogatite de volume, drapaje, pliuri si suprapuneri. Negrul, albul si bejul predomina colectia, iar turcoazul reprezinta pata de culoare.

Foto si info: Marie Ollie

PUBLISHED ON 18.03.2014

more in Fashion Etc