RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Ermanno Scervino SS 2017. Peter Lindbergh.

Ermanno Scervino SS 2017. Peter Lindbergh.

Peter Lindbergh semneaza campania publicitara pentru colectia primavara-vara 2017 a designerului Ermanno Scervino. Fotografiile artistului german sunt realizate pe o plaja din Deauville si ii prezinta in prim plan pe modelul american Kenya Kinski Jones si pe partenerul ei, actorul american Will Peltz.

“Am vrut cu tarie sa o avem pe Kenya ca personaj principal al acestei campanii deoarece ea reflecta perfect ADN-ul brandului. Parintii ei sunt doua icon-uri ale anilor ’80 [ea este fiica muzicianului si producatorului Quincy Jones si a actritei si modelului Nastassja Kinski], iar ea reprezinta o frumusete moderna, noua si fresh. Fotografierea alaturi de prietenul ei a facut posibila o atmosfera foarte spontana si intima. Numai Peter Lindbergh, cu care colaborez deja de cativa ani, are capacitatea de a surprinde fara cusur, intr-o singura imagine, ideea mea estetica”, a spus Ermanno Scervino.

Aceasta este cea de-a sasea colaborare dintre Scervino si Lindbergh, iar rezultatul evidentiaza lookurile cheie ale colectiei primavara-vara intr-o atmosfera senzuala, conturata in nuante pudrate.

Ermanno Scervino SS17_campania primavara vara 2017 fotografiata de Peter Lindbergh (3)

Ermanno Scervino SS17_campania primavara vara 2017 fotografiata de Peter Lindbergh (2)

Ermanno Scervino SS17_campania primavara vara 2017 fotografiata de Peter Lindbergh (5)

Ermanno Scervino SS17_campania primavara vara 2017 fotografiata de Peter Lindbergh (6)

Ermanno Scervino SS17_campania primavara vara 2017 fotografiata de Peter Lindbergh (1)

Foto: Peter Lindbergh pentru Ermanno Scervino

PUBLISHED ON 13.01.2017

more in Newsroom