FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Ermanno Scervino SS 2017. Peter Lindbergh.

Ermanno Scervino SS 2017. Peter Lindbergh.

Peter Lindbergh semneaza campania publicitara pentru colectia primavara-vara 2017 a designerului Ermanno Scervino. Fotografiile artistului german sunt realizate pe o plaja din Deauville si ii prezinta in prim plan pe modelul american Kenya Kinski Jones si pe partenerul ei, actorul american Will Peltz.

“Am vrut cu tarie sa o avem pe Kenya ca personaj principal al acestei campanii deoarece ea reflecta perfect ADN-ul brandului. Parintii ei sunt doua icon-uri ale anilor ’80 [ea este fiica muzicianului si producatorului Quincy Jones si a actritei si modelului Nastassja Kinski], iar ea reprezinta o frumusete moderna, noua si fresh. Fotografierea alaturi de prietenul ei a facut posibila o atmosfera foarte spontana si intima. Numai Peter Lindbergh, cu care colaborez deja de cativa ani, are capacitatea de a surprinde fara cusur, intr-o singura imagine, ideea mea estetica”, a spus Ermanno Scervino.

Aceasta este cea de-a sasea colaborare dintre Scervino si Lindbergh, iar rezultatul evidentiaza lookurile cheie ale colectiei primavara-vara intr-o atmosfera senzuala, conturata in nuante pudrate.

Ermanno Scervino SS17_campania primavara vara 2017 fotografiata de Peter Lindbergh (3)

Ermanno Scervino SS17_campania primavara vara 2017 fotografiata de Peter Lindbergh (2)

Ermanno Scervino SS17_campania primavara vara 2017 fotografiata de Peter Lindbergh (5)

Ermanno Scervino SS17_campania primavara vara 2017 fotografiata de Peter Lindbergh (6)

Ermanno Scervino SS17_campania primavara vara 2017 fotografiata de Peter Lindbergh (1)

Foto: Peter Lindbergh pentru Ermanno Scervino

PUBLISHED ON 13.01.2017

more in Newsroom