HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte

E-NEE-MAH by Miron, colectia primavara-vara 2015

Dupa colectia 'Fill in the blank B{ucharest}' construita secvential in 2013, Miron ne prezinta [E-NEE-MAH] primavara-vara 2015, o pledoarie pentru serviabilitate, naturalete si politete, din inima. Piesele colectiei contureaza o definitie a rafinamentului, a unei elegante care, desi este subtila, se face usor remarcata.

Pentru Anca Miron, designerul din spatele brandului, atitudinea este o forma de arta, iar fiecare piesa pe care o creeaza se transforma intr-un exercitiu de sinceritate. Povestile colectiilor sale sunt adesea prelucrate printr-un performance, o provocare vizuala sau un concept abstract, astfel incat hainele sa paseasca dincolo de universul modei.Considerand atitudinea serviabila o raritate, Miron isi propune prin noul proiect de design sa o aduca la rang de lux.

Usor de intretinut, durabile, placute la atingere si comode, materialele folosite pentru [E-NEE-MAH] sunt exclusiv naturale si produse in Romania. O bluza galbena cu guler negru, rotund si maneci cu detalii inedite, o fusta alba cu pliuri, o rochie neagra cu banda alba la baza si pantaloni largi, realizati dintr-un mix inedit de culori, reprezinta cateva dintre piesele colectiei care depasesc limitele tendintelor si se imprietenesc cu personalitatea celei care le poarta.
Colectia este disponibila pentru comenzi in avans la studio.mironanca@gmail.com, fiind in perioada urmatoare accesibila si in magazine.

Miron este un brand infiintat in 2012 cu o colectie care i-a adus designerului Anca Miron un premiu international si recunoastere in presa de specialitate din tara si din strainatate. Colectia s-a numit “Fill in the blank” si a fost compusa din tipare de haine atipice, rectangulare si extrem de versatile. Creatiile Ancai au devenit usor recognoscibile datorita rezonantei sale cu sensibilitatea japoneza (este un sfert asiatica ea insasi) si datorita inovatiei in designul sau minimalist si bazat pe (multi)functionalitate. In 2013, Revista Forbes Romania a declarat-o una dintre cele mai “cool” reprezentante ale generatiei sale, rezervandu-i un loc pe coperta 100 Cool. Persoane publice precum Elena Gheorghe sau Andreea Esca i-au purtat creatiile.

Credite
Chroma Studio
Fotograf : Bogdan Girbovan
Asistent fotograf : Mihai Para
Make-up artist : Diana Ionescu
Model : Eugenia Andreea Farauanu

Info: Miron

PUBLISHED ON 21.03.2014

more in Fashion Etc