FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Dior. Golden Winter

In aceasta iarna, istoria si arhitectura Palatului Versailles, finisajele sale rafinate si gradinile fascinante au devenit sursa de inspiratie pentru Christian Dior. Noua colectie de machiaj imbina auriul opulent cu nuante de roz si de perle. In ceea ce priveste manichiura, aceasta se transforma in accesoriul statement al tinutei tale.

Aurul reprezinta unul dintre elementele cheie care au conturat povestea Dior, acesta regasindu-se atat in creatiile ce-i poarta semnatura, cat si in interiorul numelui casei de moda (or). Fiecare produs al colectiei realizate de Tyen se transforma intr-o bijuterie: de la pudra iluminatoare parfumata, Diorific, pana la sticlutele de lacuri de unghii.

In aceasta iarna aurie, se poarta aroma J’adore L’Or. Inspirat de J’adore, Francois Demachy a creat acest parfumin concordanta cu metalul pretios al carui nume il poarta. Asa cum, pentru Dior Couture, au fost folosite cele mai pretioase materiale, inca de la prima colectie (cei 80 metri de material pentru fusta Bar Suit au ramas legendari!), tot asa, J’adore L’Or reuneste cele mai pretioase ingrediente si elemente. Datorita concentratiei sale exceptionale, parfumul are o textura inedita care creeaza pe piele o senzatie de catifea.

Foto si info: Dior

PUBLISHED ON 11.12.2013

more in Beauty Lines