INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Cum a fost la V for Vintage #16

Libertatea de expresie, energia petrecerilor si mixurile indraznete ce definesc atmosfera anilor ’70 au inspirat cea de-a 16-a editie a targului V for Vintage, desfasurata in weekend la Casa Universitarilor.

v for vintage 16

Timp de doua zile, incaperile spatioase ale cladirii, cu ferestre mari si tavane inalte, au gazduit atat piese vintage cat si cele mai recente colectii de vestimentatie, bijuterie si arta decorativa, realizate de designeri autohtoni consacrati, dar si de tineri aflati la inceput de drum. Iutta, Chemistry, Utopic by Mona Vulpoiu, My Precious Buzztard, Snobbish Breakfast, Sweet Paprika, Undress, AFMF,  precum si studentii Facultatilor de Arte si Design din Bucuresti si Timisoara sunt o parte dintre cei care au transformat targul intr-o calatorie cu popasuri pline de inspiratie. Cadrul animat din interior a fost echilibrat cu zona de lounge amenajata in gradina.

La aceasta editie, doua dintre cele mai creative viziuni au fost premiate. Astfel, brand-ul Undress al designerului Madalina Batalu a fost ales de echipa Beau Monde pentru un material in numarul urmator al revistei, iar AFMF a fost premiat atat de Marie Claire Romania cat si de echipa Creative Class si va beneficia de aparitii in print si de sustinere in promovarea brandului.

Am aratat lumii intregi ca suntem pregatiti sa spunem salut in orice limba si la V for Vintage #16 am inaugurat prima colaborare pe plan international cu blogul de fashion & lifestyle “The Fashion Cuisine” by Beatrice Gutu.
Dar pentru ca in limba romana ne exprimam cel mai bine, Andreea Raicu a fost ambasadoarea noastra la V for Vintage #16 si, impreuna, am sustinut tinerii designeri.

Atmosfera o descriem in 3 cuvinte: #love&freedom #backto70s #contemporaryvibe: Creativitatea a fost #skyhigh. Cu ajutorul Facultatilor de Arte si Design din Bucuresti si Timisoara, am construit un spatiu plin de culori salbatice, patternuri disco-glam si instalatii inovatoare.

Zona de lounge powered by FROG. Orezul cu curry-ul si mango a mers perfect cu punch-ul de fructe. Disco beat-urile le-am mixat cu bere sau vin, iar prajiturile le-am servit pe pufi in gradina. Prietenii de a Pegas ne-au adus noile modele de biciclete si role cu care ne-am jucat intregul weekend in gradina Casei Universitarilor. Va multumim ca sustineti #designulromanesc si #culturavintage. Ne reintalnim la toamna.”  Asa rezuma echipa V for Vintage cele doua zile.

De acord.:)

Facebook V for Vintage

www.vforvintage.ro

Foto: George Lupulescu

PUBLISHED ON 12.04.2016

more in Newsroom