EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
CHOCOMANIA de la The Body Shop – inca un motiv sa iubim ciocolata

CHOCOMANIA de la The Body Shop – inca un motiv sa iubim ciocolata

The Body Shop ne propune o colectie delicioasa care nu ne pune silueta in pericol. Unt de corp, dar si de buze, lotiune hidratanta, gel de dus, scrub si sapun in forma de inima cremoasa... Chocomania ofera sase tipuri de produse cu aroma ispititoare de ciocolata pentru a ne rasfata pielea corpului din cap pana in picioare.

Untul de cacao ce intra in compozitia produselor este obtinut din pastaile culese manual. Boabele de cacao sunt extrase din pastai, lasate sa fermenteze natural si uscate apoi la soare. Boabele selectionate sunt macinate si presate pentru a extrage un unt de cacao de cea mai buna calitate. Produsele nu doar miros incredibil de apetisant, dar sunt si extrem de hidratante.

Daca iti doresti sa faci un cadou inedit, poti alege dintre propunerile de cadouri pregatite de The Body Shop cu aceste produse sau poti opta sa le combini tu asa cum iti doresti.

Foto: The Body Shop

PUBLISHED ON 23.02.2012

more in Newsroom