PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Carturesti Pop-Up Store in Oradea

Carturesti Pop-Up Store in Oradea

In urma cu o luna, doi tineri din Oradea au postat pe pagina de facebook Carturesti propunerea de a deschide o librarie si la ei in oras prin intermediul unei poezii naive. Invitatia in sine nu a fost o premiera, insa forma ei a fost cea care a impresionat si a conturat o idee inedita. Daca o librarie Carturesti in adevaratul sens al cuvantului nu este inca posibila, reprezentatii Carturesti vor deschide aici un fel de librarie efemera: primul lor pop-up store.

Carturesti Pop-Up Store va fi deschis pe 29 noiembrie, intre orele 11:00 si 21:00, in piata Regele Ferdinand la numarul 2. La 12:00, va avea loc o conferinta de presa, dupa care ziua continua cu carti, ceai, muzica si dichis, iar de la 18:00, dj DuBase va da muzica mai tare pentru ca experienta sa fie completa.

Hei, va contactam din celalalt capat al tarii
Noi, oradenii, speram ca nu ne-ati dat uitarii,
Cafenele, pub-uri, avem aproape tot ce-ti doresti
Ne mai lipseste… un Carturesti!
Ce ati zice, daca voi…

Ati investi, poate, si in noi?

“Mesajul e cu atat mai puternic cu cat vine intr-o perioada in care educatia si cultura inregistreaza regrese continue, in care tot mai multe librarii, cinematografe sau sali de spectacole isi inchid portile. In acest context, faptul ca niste oameni, nu putini, isi doresc deschiderea unei librarii e extrem de imbucurator. Iar faptul ca ne vor pe noi ne bucura si ne face sa simtim ca toata stradania din acesti 12 ani a meritat.

Librariile Carturesti nu sunt doar magazine, ci si ancore ale unei misiuni mai importante decat vanzarea de carte – aceea de a gazdui o stare de spirit si de a promova lectura ca parte importanta a modului nostru de viata. Costurile lor de amenajare sunt tocmai de aceea semnificative. La acestea se adauga costurile logistice, cele de achizitie, personalul si tot ce mai înseamna functionarea unei librarii. Putem sa ne asumam prezenta acolo unde suntem ceruti doar in masura in care reusim sa acoperim toate aceste cheltuieli. In acest sens orice ajutor venit din partea partenerilor traditionali sau a altor persoane si institutii dispuse sa sustina domeniul cultural este binevenit. Noi credem ca este important de unde isi cumpara oamenii cartile, iar cei care ne aleg pe noi nu sustin doar o librarie, ci intreaga piata de carte”, declara reprezentatii Carturesti.

Imagine: Ghica Popa

PUBLISHED ON 28.11.2012

more in Newsroom