PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Cand ghivecele prind radacini

carnivora-caravan-tim-van-de-weerd_design-de-produs

Ghivecele lui Tim van de Weerd creeaza impresia ca tocmai ai surprins plantele de interior pe picior de plecare. Designerul le-a gandit ca pe o extensie a plantelor pe care le gazduiesc si nu ca pe niste obiecte separate. A obtinut asta printr-o idee pe cat de simpla, pe atat de impresionanta. Le-a adaugat radacini pe care sa se sprijine.

carnivora_proces_tim-van-de-weerd_design-de-produs

Exista doua serii de astfel de obiecte care poarta nume inspirate din lumea vegetala: Monstera si Carnivora. Prima este preferata mea. Radacinile lungi si subtiri, ce par in miscare, transforma plantele in niste creaturi gratioase. Desi aparent fragile, elementele adaugate sunt realizate din bare de otel, modelate manual si imbracate in portelan. Mici si simpatice, ghivecele Carnivora au un aspect mai dinamic, mai ales atunci cand sunt asezate impreuna.

Indiferent de ceea ce isi propune sa realizeze in materie de design, inspiratia lui Tim van de Weerd porneste de la natura si de la tehnici artizanale de productie. Asa cum se intampla si cu ghivecele Monstera si Carnivora, rezultatele pe care le obtine reprezinta o imbinare dintre familiar si neprevazut.

Designerul olandez a absolvit un master in Design Interior la Utrecht School of the Arts, iar, din 2011, lucreaza pe cont propriu. Pe parcursul anilor, proiectele lui au fost prezentate la evenimente de specialitate, precum Dutch Design Week in 2014 sau London Craft Week 2015.

Poti vedea si alte proiecte ce poarta semnatura lui Tim van de Weerd pe site-ul timvandeweerd.nl.

Fotografii prin amabilitatea lui:  Tim Van de Weerd

PUBLISHED ON 04.11.2016

more in Mood Board