INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
CAMOMILE – demachiere delicata de la The Body Shop

CAMOMILE – demachiere delicata de la The Body Shop

Recunoscut pentru proprietatile sale calmante, uleiul de musetel este intalnit deseori in 'formule magice' pentru ingrijirea pielii delicate. In aceasta toamna, The Body Shop celebreaza acest ingredient prin lansarea unei game speciale pentru demachiere: Camomile. Uleiul de musetel folosit in crearea noilor produse este obtinut prin Community Fair Trade, dintr-o cooperativa din Norfolk, Anglia. Aici, florile sunt crescute fara pesticid si recoltate la timpul potrivit pentru a asigura cea mai buna calitate.

Camomile Sumptuous Cleansing Butter 69 lei
Textura sa inedita il transforma in vedeta gamei. Este un unt demachiant somptuos care se transforma in balsam atunci cand intra in contact cu tenul.

Gentle Eye Make-Up Remover 32lei
Asa cum ii spune si numele, este un demachiant delicat, cu o textura non-uleioasa si proprietati calmante. Indeparteaza machiajul ochilor dintr-o miscare. Il gasesti si in varianta mini de 60 de ml, la 12 lei.

Camomile Silky Cleansing Oil 73 lei
Unic in Romania, este un produs menit sa simplifice ritualul tau de ingrijire. Dintr-un singur gest, acesta ofera demachiere, hidratare si prospetime. Si, desi este un ulei, are o textura satinata, care nu lasa pielea grasa.

Waterproof Eye Make-Up Remover 55 lei
Noul demachiant pentru ochi si buze a fost creat pentru a indeparta chiar si pe cel mai rezistent machiaj waterproof. Acesta prezinta o formula speciala, menita sa protejeze zonele sensibile ale tenului.

Descopera gama pe site-ul The Body Shop!

camomile_thebodyshop-jpg

Sursa info si foto: The Body Shop

 

PUBLISHED ON 14.10.2013

more in Beauty Lines