EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Editor's Choice
Autor: Ioana Lovin

Borseta

bumagr-borseta

“Arata ca si cum cureaua ta digera un mic animal,”
spune Jerry Seinfeld despre borseta lui George Constanza, in unul dintre primele episoade ale serialului de comedie. Replica mi-a ramas in minte pentru ca mie, ca si lui George, mi-au placut dintotdeauna borsetele. De altfel, o borseta neagra, primita de la rudele din strainatate, a fost in copilarie accesoriul in care imi plimbam de colo-colo diverse lucruri imperios necesare.

Pe parcursul anilor, am continuat sa port dupa mine lucruri imperios necesare si nu numai, insa, la un moment dat, am uitat de utila borseta. De curand, brandul BUMbag mi-a adus aminte de ea in cele mai simpatice forme. Ajunsa intamplator pe pagina lor de Facebook, m-am plimbat cu zambetul pe buze printre modelele cu imprimeuri creative, unele dintre ele semnate de tineri artisti romani. Kitra, Livia Falcaru, Alina’s secret place si Serebe sunt o parte dintre cei care transforma borseta intr-un accesoriu urban-chic.

Facebook BUMbagR

Foto: bumbagr.com

PUBLISHED ON 03.12.2015

more in Mood Board