WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Jet Set aw 2016/2017

Jet Set este o linie de bijuterii, realizata de Alexandra Caspruf impreuna cu Bon Bijou. Prin intermediul ei, Alexandra aduce impreuna pasiunea pentru calatorii si cea pentru accesoriile boeme. Usor de integrat in tinute de zi sau de seara, piesele sunt lucrate manual, iar numele lor te poarta cu gandul la vacanta. Colaborarea inceputa in primavara continua cu o noua colectie de coliere, chokers, bratari si accesorii neconventionale pentru ochelari.

“Noua colectie Jet Set toamna-iarna 2016/2017 a reprezentat pretextul ideal pentru escapade imaginare in orase de suflet. Asadar, am rascolit cutia cu amintiri si am incercat sa rescriem povestea acelor locuri prin experimente creative cu pietre naturale (agate, hematit, howlit), perle (de cultura si Mallorca) elemente din argint si argint aurit.  Fiecare bijuterie este 100% handmade si poarta numele unei strazi, piatete, cartier din Paris, Londra si Roma.

Am readus in prim plan perlele (albe si negre), in amestecuri aparent ilogice, cu o atitudine noua si oportunitatea de a se reinventa in mixuri rebele. Le-am impins intr-o zona mai <edgy> si mai putin pretentioasa, libera, boema si usor dramatica.

Si, pentru ca anotimpul rece rezoneaza in egala masura cu nuantele tomnatice, am explorat si o zona cromatica dominata de kaki, bronz, cefeniu, grej si presarata cu accente metalice.”#alexandracasprufxbonbijou

Bijuteriile pot fi achizitionate online pe www.bon-bijou.com sau din showroom-ul Bon Bijou (str. Tokio, nr.8), cu programare.

Foto: Andreea Macri

PUBLISHED ON 03.11.2016

more in Newsroom