INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

INSPIRATIE

O canapea, mai multe mese...

Trendul de a aseza mai multe mese de cafea in fata…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Bijuterii cu majuscule
Inspiratie
Autor: Ioana Lovin

Bijuterii cu majuscule

Un timp, am simtit ca pandantivele cu initiala numelui nu sunt pentru mine, desi, cand le vedeam la altcineva, le percepeam ca pe un detaliu delicat. S-ar putea sa aiba ceva de-a face cu asta gandul ca litera “i” mare, mai ales cea de tipar, nu are o grafica asa ofertanta cum au restul literelor din alfabet.

Cu toate ca numele meu a ramas acelasi, perceptia fata de pandantivele cu literele alfabetului mi s-a schimbat in ultima perioada. La asta au contribuit, in primul rand, creativitatea unor designeri de bijuterie, dar si faptul ca, daca ar fi sa port astfel de accesorii, acum nu m-as opri la initiala mea.

As opta mai degraba pentru initialele unor persoane dragi si, chiar daca una dintre ele coincide cu a mea, parca, atunci cand perspectiva din care o privesc e alta, nu mai conteaza ce credeam eu despre grafica ei.

Colectia The Human Alphabet semnata BJØRG e favorita mea in acest moment. Literele formate din silueta corpului uman nu sunt un concept nou si, totusi, m-au surprins cand le-am intalnit declinate in limbajul bijuteriei de brandul fondat de Bjørg Nordli-Mathisen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bjørg Jewellery (@bjorgjewellery)


De curand, Tami Eshed, unul dintre designerii de bijuterie pe care ii urmaresc de ceva timp, a postat in social media interpretarile ei asupra pandantivelor cu literele alfabetului. Conceptul e simplu si de efect: un mic cerc, litera in mijloc si un sirag de puncte care o inconjoara.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tami Eshed (@t_squared_jewelry)


Si uite asa mi-am amintit de un brand de bijuterie de la noi, pe care il asociez cu caligrafia. Este vorba despre Skin Deep Jewellery.

In urma cu mai multi ani, inainte ca brandul sa aiba forma pe care o are astazi, mi-am cumparat de pe site-ul touchskindeep.com un colier de argint cu mesajul Save & Hope, care imi este foarte drag in continuare. Speranta este unul dintre cuvintele preferate, daca nu chiar preferatul meu.

Cu aceasta ocazie, m-am intrebat daca nu cumva exista, in portofoliul actual al brandului, si variante de pandantive cu initiale si am gasit raspunsul imediat. Da, exista.


Sloganul brandului Roxanne Assoulin este “bijuterii care te fac sa zambesti” si exact asa se intampla cand navighezi printre ele. Printre piesele care jongleaza cu simboluri, cuvinte si margele multicolore, se gasesc si pandantive patrate cu litere vesel colorate.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Roxanne Assoulin (@roxanneassoulin)

Si daca tot am ajuns pe aleea amintirilor, am mai facut un ultim popas la Alexandra Caspruf, care a lansat, in urma cu ceva timp, colectia de coliere Boho Alphabet. In cazul ei, literele sunt realizate din perle si alte tipuri de margele.

Foto: Max Ducourneau on Unsplash

PUBLISHED ON 14.06.2022

more in Fashion Etc