INSPIRATIE

Pat McGrath. Cand o make-up...

E surprinzator cand numele unui make-up artist rasuna la fel de…

HOT TREND

Cerceii statement

Elementele cu care rezonez pe deplin la evenimentele dedicate modei alcatuiesc…

EDITOR'S CHOICE

Love is Chance

Iubesc cuvintele. Si le respect. Sunt foarte atenta si precauta cu…

CATWALK

10 rochii haute couture SS...

Am ales cate o rochie din colectiile haute-couture semnate de zece…

EDITOR'S CHOICE

Jean Paul Gaultier Haute Couture...

Sunt momente in care simt, pur si simplu, ce sa aleg…

RED CARPET

Rosamund Pike & florile

Nominalizarile pentru rolul din filmul Saltburn o transforma pe Rosamund Pike…

INSPIRATIE

Umor si activism pe scena...

Ali Wong, Taylor Tomlinson, Wanda Sykes si Hannah Gadsby m-au influentat…

Inspiratie

De ce e Peach Fuzz culoarea anului 2024

Institutul Pantone a desemnat recent PANTONE 13-1023 Peach Fuzz culoarea anului 2024. In vremurile dificile pe care le traim ca societate, aceasta nuanta delicata si catifelata de piersica devine un simbol pentru bunatatea sincera si un raspuns cromatic la nevoia de empatie si compasiune a oamenilor, de a fi impreuna pentru a se simti in siguranta. Leatrice Eiseman, directoare executiva la Pantone Color Institute, e de parere ca aceasta nuanta intre roz si portocaliu inspira sentimentul de apartenenta, invita la recalibrare si, totodata, confera o stare de calm si creeaza un spatiu in care sa fim, sa simtim, sa ne vindecam si sa prosperam, prin timpul petrecut impreuna sau prin momentele de conectare cu noi insine. "In egala masura, o idee si un sentiment, PANTONE 13-1023 Peach Fuzz ne trezeste simturile prin tactilitatea reconfortanta si caldura cu care ne invaluie," concluzioneaza ea. Culorile ne pot influenta starea de spirit, iar trendurile nu fac altceva decat sa reflecte dorintele noastre intr-o perioada anume. Peach Fuzz mi-a amintit de culoarea lui 2019, intr-o varianta mai temperata ca impact vizual si cu un accent mai mare pe textura. Atunci, asa-numitul Living Coral a reprezentat nevoia de optimism, de obiective spre care oamenii sa priveasca cu bucurie. E o ...

Inapoi Inainte
Bijuterii cu majuscule
Inspiratie
Autor: Ioana Lovin

Bijuterii cu majuscule

Un timp, am simtit ca pandantivele cu initiala numelui nu sunt pentru mine, desi, cand le vedeam la altcineva, le percepeam ca pe un detaliu delicat. S-ar putea sa aiba ceva de-a face cu asta gandul ca litera “i” mare, mai ales cea de tipar, nu are o grafica asa ofertanta cum au restul literelor din alfabet.

Cu toate ca numele meu a ramas acelasi, perceptia fata de pandantivele cu literele alfabetului mi s-a schimbat in ultima perioada. La asta au contribuit, in primul rand, creativitatea unor designeri de bijuterie, dar si faptul ca, daca ar fi sa port astfel de accesorii, acum nu m-as opri la initiala mea.

As opta mai degraba pentru initialele unor persoane dragi si, chiar daca una dintre ele coincide cu a mea, parca, atunci cand perspectiva din care o privesc e alta, nu mai conteaza ce credeam eu despre grafica ei.

Colectia The Human Alphabet semnata BJØRG e favorita mea in acest moment. Literele formate din silueta corpului uman nu sunt un concept nou si, totusi, m-au surprins cand le-am intalnit declinate in limbajul bijuteriei de brandul fondat de Bjørg Nordli-Mathisen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bjørg Jewellery (@bjorgjewellery)


De curand, Tami Eshed, unul dintre designerii de bijuterie pe care ii urmaresc de ceva timp, a postat in social media interpretarile ei asupra pandantivelor cu literele alfabetului. Conceptul e simplu si de efect: un mic cerc, litera in mijloc si un sirag de puncte care o inconjoara.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tami Eshed (@t_squared_jewelry)


Si uite asa mi-am amintit de un brand de bijuterie de la noi, pe care il asociez cu caligrafia. Este vorba despre Skin Deep Jewellery.

In urma cu mai multi ani, inainte ca brandul sa aiba forma pe care o are astazi, mi-am cumparat de pe site-ul touchskindeep.com un colier de argint cu mesajul Save & Hope, care imi este foarte drag in continuare. Speranta este unul dintre cuvintele preferate, daca nu chiar preferatul meu.

Cu aceasta ocazie, m-am intrebat daca nu cumva exista, in portofoliul actual al brandului, si variante de pandantive cu initiale si am gasit raspunsul imediat. Da, exista.


Sloganul brandului Roxanne Assoulin este “bijuterii care te fac sa zambesti” si exact asa se intampla cand navighezi printre ele. Printre piesele care jongleaza cu simboluri, cuvinte si margele multicolore, se gasesc si pandantive patrate cu litere vesel colorate.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Roxanne Assoulin (@roxanneassoulin)

Si daca tot am ajuns pe aleea amintirilor, am mai facut un ultim popas la Alexandra Caspruf, care a lansat, in urma cu ceva timp, colectia de coliere Boho Alphabet. In cazul ei, literele sunt realizate din perle si alte tipuri de margele.

Foto: Max Ducourneau on Unsplash

PUBLISHED ON 14.06.2022

more in Fashion Etc