INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Bianca Popp. Colectia primavara-vara 2018.

Bianca Popp. Colectia primavara-vara 2018.

Bianca Popp a lansat colectia primavara-vara 2018 printr-o prezentare de moda desfasurata, la sfarsitul lui martie, in showroomul ei din Bucuresti. Intitulata Pipe Dreams, colectia aduce impreuna piese cu linii arhitecturale, curate, si articole vestimentare fluide, care isi schimba forma odata cu miscarile corpului. Tonurile neutre domina. Singura pata de culoare primavaratica este turcoazul, designerul optand pentru o nuanta pala a acestuia.

“Pipe Dreams este o colectie despre primavara industriala, despre asumarea unor schimbari structurale care sa permita dezvoltarea. Pipe Dreams este o colectie despre permeabilitatea emotiilor, despre fluiditatea deciziilor, despre adaptare si despre conectivitate.  Pipe Dreams este o colectie de linii decise, dar frante, de forme arhitecturale care sfarsesc in aer, de materiale naturale tratate industrial, de culori cuminti, tratate obraznic,” – fragment din descrierea colectiei.

Marcata de uniformele comuniste pe care Bianca Popp trebuia sa le poarte in copilarie, estetica designerului este definita, astazi, de dorinta de individualitate si de libertatea de a-ti exprima propriul stil. Dupa o experienta profesionala in comunicare si semiotica teatrului, Bianca Popp a urmat cursurile Istituto Marangoni din Milano si a lucrat ca designer vestimentar la 10 Corso Como. Si-a lansat propriul brand in 2008, iar de atunci doua dintre colectiile ei au fost prezentate la Saptamanile Modei de la Paris si de la New York. Cu volumetrii si drapaje surprinzatoare sau decupaje care lasa pielea la vedere, hainele ei stabilesc un echilibru intre confort si nonconformism.

Colectia Pipe Dreams poate fi achizitionata din magazinul online BiancaPopp.com.

Foto: Oltin Dogaru

PUBLISHED ON 10.04.2018

more in Newsroom