INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

INSPIRATIE

O canapea, mai multe mese...

Trendul de a aseza mai multe mese de cafea in fata…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Bianca Popp. Colectia primavara-vara 2018.

Bianca Popp. Colectia primavara-vara 2018.

Bianca Popp a lansat colectia primavara-vara 2018 printr-o prezentare de moda desfasurata, la sfarsitul lui martie, in showroomul ei din Bucuresti. Intitulata Pipe Dreams, colectia aduce impreuna piese cu linii arhitecturale, curate, si articole vestimentare fluide, care isi schimba forma odata cu miscarile corpului. Tonurile neutre domina. Singura pata de culoare primavaratica este turcoazul, designerul optand pentru o nuanta pala a acestuia.

“Pipe Dreams este o colectie despre primavara industriala, despre asumarea unor schimbari structurale care sa permita dezvoltarea. Pipe Dreams este o colectie despre permeabilitatea emotiilor, despre fluiditatea deciziilor, despre adaptare si despre conectivitate.  Pipe Dreams este o colectie de linii decise, dar frante, de forme arhitecturale care sfarsesc in aer, de materiale naturale tratate industrial, de culori cuminti, tratate obraznic,” – fragment din descrierea colectiei.

Marcata de uniformele comuniste pe care Bianca Popp trebuia sa le poarte in copilarie, estetica designerului este definita, astazi, de dorinta de individualitate si de libertatea de a-ti exprima propriul stil. Dupa o experienta profesionala in comunicare si semiotica teatrului, Bianca Popp a urmat cursurile Istituto Marangoni din Milano si a lucrat ca designer vestimentar la 10 Corso Como. Si-a lansat propriul brand in 2008, iar de atunci doua dintre colectiile ei au fost prezentate la Saptamanile Modei de la Paris si de la New York. Cu volumetrii si drapaje surprinzatoare sau decupaje care lasa pielea la vedere, hainele ei stabilesc un echilibru intre confort si nonconformism.

Colectia Pipe Dreams poate fi achizitionata din magazinul online BiancaPopp.com.

Foto: Oltin Dogaru

PUBLISHED ON 10.04.2018

more in Newsroom