PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Be a Queen in Fashion Queen!

Be a Queen in Fashion Queen!

Primavara ne deschide apetitul pentru shopping. Vrem sa insotim de fiecare data schimbarea anotimpului cu una in dressingul nostru. Si pentru ca bugetul nu ne permite intotdeauna o revizie completa a garderobei, pantofii se dovedesc a fi deseori cea mai buna investitie. Oricum ii iubim si oricate perechi am avea, parca nu sunt niciodata suficiente.

Vremea de-afara ne invita sa ne imbracam cat mai colorat, astfel putem opta pentru pantofi in nuante tari cu care sa scoatem din anonimat o tinuta simpla, compusa din jeansi si un top simplu si elegant. Iar daca piesa noastra de rezistenta este o rochie colorata, putem sa-i alaturam o pereche de pantofi in nuante neutre, eliminand astfel riscul unei combinatii nereusite.

Fashion Queen ofera in aceasta primavara o colectie de incaltaminte ce imbina intr-un mod armonios elementele clasice cu cele moderne. Paleta de culori variaza de la cele pale precum bej, gri, lila sau bleu ciel la nuante puternice de albastru-cerneala, galben intens, violet sau rosu aprins. Designul lor este unul clasic si  elegant, cu platforma si tocuri ametitoare, iar fundele aplicate creeaza un look modern, tineresc si foarte sic. Pentru cele ce isi doresc un look „edgy”, recomandam pantofii negri, din piele texturata.

Stim foarte bine ca picioarele noastre au nevoie nu doar sa arate bine in pantofii alesi, ci si sa se simta rasfatate. Tocmai de aceea, pantofii Fashion Queen sunt din piele, au toc inalt si comod si sunt disponibili intr-o gama cat mai variata de culori pentru ca tu sa faci alegerea cea mai potrivita stilului tau vestimentar. In functie de tinuta cu care ii vei combina, ii poti purta atat ziua la serviciu cat si seara in oras.

Foto: FashionQueen.ro

 

PUBLISHED ON 26.03.2012

more in Newsroom