POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Bourse...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Louis...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro,…

NEWS

Nike running forward

Alergarea este esenta Nike. De la primii pantofi sport din portofoliu,…

PARTENERIAT MEDIA

Digital Divas | 11 septembrie...

Digital Divas, evenimentul dedicat creatorilor de continut de Fashion, Beauty &…

INSPIRATIE

Calatoriile, o tema recurenta in...

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile…

WE LIKE

Royal Elegance & Artistic Rebellion....

Bora Aksu imbina elemente romantice, care te poarta inevitabil in trecut,…

Parteneriat Media

Digital Divas | 11 septembrie 2025 | Palatul Bragadiru

Digital Divas, evenimentul dedicat creatorilor de continut de Fashion, Beauty & Lifestyle din Romania, revine toamna aceasta cu o noua editie. Aceasta are loc pe 11 septembrie, la Palatul Bragadiru din Bucuresti si isi propune sa fie o sarbatoare a creativitatii si frumusetii curajoase, cu experiente premium, eleganta si glamour, networking, inspiratie autentica, emotie si energie. In fiecare an, Digital Divas este punctul de intalnire pentru numerosi influenceri consacrati, creatori de continut aflati la inceput de drum, celebritati de calibru, branduri implicate si profesionisti in online. Conferinta din prima parte a zilei e conceputa ca un mix de inspiratie si informatie. Nume sonore din online-ul romanesc urca pe scena pentru a impartasi din curajul, pasiunea si determinarea lor, iar povestile, viziunile si perspectivele lor pot deveni surse de inspiratie pentru participanti, astfel incat acestia sa isi duca propriile idei la nivelul urmator, pentru a deveni o voce influenta in peisajul digital. Printre vorbitorii editiei de anul acesta se numara Nicole Cherry, Erika Isac, Sore, Sinziana Iacob (Content Creator), Christina One (Photographer & Visual Artist), Cesima Nechifor (Content Creator), Alice Cavaleru (Content Creator), Ana Nicolae (Head of Communica...

Inapoi Inainte
Balmain x H&M

Balmain x H&M

H&M extinde seria de colaborari cu designeri celebri si anunta parteneriatul cu casa de moda Balmain pentru colectia din aceasta toamna. O emblema a luxului, sub directia creativa a lui Olivier Rousteing, casa Balmain a devenit un fenomen global al culturii pop. Deloc intamplator, primele piese ale colectiei au fost dezvaluite, pe 17 mai, la Billboard Music Awards. La eveniment, Rousteing, Kendall Jenner si Jourdan Dunn au pasit pe covorul rosu in tinute realizate in cadrul parteneriatului dintre H&M si Balmain, proiect ce exploreaza pasiunea lui Rousteing pentru cultura pop.

2015 Billboard Music Awards - Arrivals

“Vreau sa vorbesc cu generatia mea. Ca designer, acesta este scopul meu principal. H&M imi ofera posibilitatea unica de a aduce pe fiecare in lumea Balmain, sa ia o piesa din acest vis si sa creeze un fenomal global de #HMBalmaination: o miscare pentru uniune, transmisa mai departe printr-un hashtag. Colaborarea a fost pentru mine extrem de naturala: H&M este un brand cu care lumea rezoneaza. Pledeaza pentru unitate, iar eu sunt pentru acest lucru”, spune Olivier Rousteing.

Conform H&M, Rousteing a oferit brandului de lux o identitate unica, respectand pe de-o parte AND-ul Balmain si, pe de alta parte, ancorand fiecare creatie in prezent. Fondata in 1945, casa Balmain continua viziunea creativa a fondatorului ei si exprima si astazi energie, distractie, amuzament, libertate.

“Suntem entuziasmati sa avem ca designer invitat brandul Balmain si sa cream impreuna o experienta care sa implice cu adevarat pe toata lumea. O imbinare intre spiritul couture si atitudinea streetwear, Balmain are un stil unic, opulent si direct, senzual si energic, deopotriva. De asemenea, este legat de show business si de lumea muzicii, lucru care adauga inca un element surpriza,” spune Ann-Sofie Johansson , creative advisor la H&M.

Colectia cuprinde piese vestimentare si accesorii pentru femei si barbati si va fi disponibila de pe 5 noiembrie in aproximativ 250 de magazine din lume precum si online.

Foto si info: H&M Hennes & Mauritz

PUBLISHED ON 18.05.2015

more in Fashion Etc