Balmain x H&M
H&M extinde seria de colaborari cu designeri celebri si anunta parteneriatul cu casa de moda Balmain pentru colectia din aceasta toamna. O emblema a luxului, sub directia creativa a lui Olivier Rousteing, casa Balmain a devenit un fenomen global al culturii pop. Deloc intamplator, primele piese ale colectiei au fost dezvaluite, pe 17 mai, la Billboard Music Awards. La eveniment, Rousteing, Kendall Jenner si Jourdan Dunn au pasit pe covorul rosu in tinute realizate in cadrul parteneriatului dintre H&M si Balmain, proiect ce exploreaza pasiunea lui Rousteing pentru cultura pop.
“Vreau sa vorbesc cu generatia mea. Ca designer, acesta este scopul meu principal. H&M imi ofera posibilitatea unica de a aduce pe fiecare in lumea Balmain, sa ia o piesa din acest vis si sa creeze un fenomal global de #HMBalmaination: o miscare pentru uniune, transmisa mai departe printr-un hashtag. Colaborarea a fost pentru mine extrem de naturala: H&M este un brand cu care lumea rezoneaza. Pledeaza pentru unitate, iar eu sunt pentru acest lucru”, spune Olivier Rousteing.
Conform H&M, Rousteing a oferit brandului de lux o identitate unica, respectand pe de-o parte AND-ul Balmain si, pe de alta parte, ancorand fiecare creatie in prezent. Fondata in 1945, casa Balmain continua viziunea creativa a fondatorului ei si exprima si astazi energie, distractie, amuzament, libertate.
“Suntem entuziasmati sa avem ca designer invitat brandul Balmain si sa cream impreuna o experienta care sa implice cu adevarat pe toata lumea. O imbinare intre spiritul couture si atitudinea streetwear, Balmain are un stil unic, opulent si direct, senzual si energic, deopotriva. De asemenea, este legat de show business si de lumea muzicii, lucru care adauga inca un element surpriza,” spune Ann-Sofie Johansson , creative advisor la H&M.
Colectia cuprinde piese vestimentare si accesorii pentru femei si barbati si va fi disponibila de pe 5 noiembrie in aproximativ 250 de magazine din lume precum si online.
Foto si info: H&M Hennes & Mauritz