INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Balmain x H&M

Balmain x H&M

H&M extinde seria de colaborari cu designeri celebri si anunta parteneriatul cu casa de moda Balmain pentru colectia din aceasta toamna. O emblema a luxului, sub directia creativa a lui Olivier Rousteing, casa Balmain a devenit un fenomen global al culturii pop. Deloc intamplator, primele piese ale colectiei au fost dezvaluite, pe 17 mai, la Billboard Music Awards. La eveniment, Rousteing, Kendall Jenner si Jourdan Dunn au pasit pe covorul rosu in tinute realizate in cadrul parteneriatului dintre H&M si Balmain, proiect ce exploreaza pasiunea lui Rousteing pentru cultura pop.

2015 Billboard Music Awards - Arrivals

“Vreau sa vorbesc cu generatia mea. Ca designer, acesta este scopul meu principal. H&M imi ofera posibilitatea unica de a aduce pe fiecare in lumea Balmain, sa ia o piesa din acest vis si sa creeze un fenomal global de #HMBalmaination: o miscare pentru uniune, transmisa mai departe printr-un hashtag. Colaborarea a fost pentru mine extrem de naturala: H&M este un brand cu care lumea rezoneaza. Pledeaza pentru unitate, iar eu sunt pentru acest lucru”, spune Olivier Rousteing.

Conform H&M, Rousteing a oferit brandului de lux o identitate unica, respectand pe de-o parte AND-ul Balmain si, pe de alta parte, ancorand fiecare creatie in prezent. Fondata in 1945, casa Balmain continua viziunea creativa a fondatorului ei si exprima si astazi energie, distractie, amuzament, libertate.

“Suntem entuziasmati sa avem ca designer invitat brandul Balmain si sa cream impreuna o experienta care sa implice cu adevarat pe toata lumea. O imbinare intre spiritul couture si atitudinea streetwear, Balmain are un stil unic, opulent si direct, senzual si energic, deopotriva. De asemenea, este legat de show business si de lumea muzicii, lucru care adauga inca un element surpriza,” spune Ann-Sofie Johansson , creative advisor la H&M.

Colectia cuprinde piese vestimentare si accesorii pentru femei si barbati si va fi disponibila de pe 5 noiembrie in aproximativ 250 de magazine din lume precum si online.

Foto si info: H&M Hennes & Mauritz

PUBLISHED ON 18.05.2015

more in Fashion Etc