RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Balmain x H&M

Balmain x H&M

H&M extinde seria de colaborari cu designeri celebri si anunta parteneriatul cu casa de moda Balmain pentru colectia din aceasta toamna. O emblema a luxului, sub directia creativa a lui Olivier Rousteing, casa Balmain a devenit un fenomen global al culturii pop. Deloc intamplator, primele piese ale colectiei au fost dezvaluite, pe 17 mai, la Billboard Music Awards. La eveniment, Rousteing, Kendall Jenner si Jourdan Dunn au pasit pe covorul rosu in tinute realizate in cadrul parteneriatului dintre H&M si Balmain, proiect ce exploreaza pasiunea lui Rousteing pentru cultura pop.

2015 Billboard Music Awards - Arrivals

“Vreau sa vorbesc cu generatia mea. Ca designer, acesta este scopul meu principal. H&M imi ofera posibilitatea unica de a aduce pe fiecare in lumea Balmain, sa ia o piesa din acest vis si sa creeze un fenomal global de #HMBalmaination: o miscare pentru uniune, transmisa mai departe printr-un hashtag. Colaborarea a fost pentru mine extrem de naturala: H&M este un brand cu care lumea rezoneaza. Pledeaza pentru unitate, iar eu sunt pentru acest lucru”, spune Olivier Rousteing.

Conform H&M, Rousteing a oferit brandului de lux o identitate unica, respectand pe de-o parte AND-ul Balmain si, pe de alta parte, ancorand fiecare creatie in prezent. Fondata in 1945, casa Balmain continua viziunea creativa a fondatorului ei si exprima si astazi energie, distractie, amuzament, libertate.

“Suntem entuziasmati sa avem ca designer invitat brandul Balmain si sa cream impreuna o experienta care sa implice cu adevarat pe toata lumea. O imbinare intre spiritul couture si atitudinea streetwear, Balmain are un stil unic, opulent si direct, senzual si energic, deopotriva. De asemenea, este legat de show business si de lumea muzicii, lucru care adauga inca un element surpriza,” spune Ann-Sofie Johansson , creative advisor la H&M.

Colectia cuprinde piese vestimentare si accesorii pentru femei si barbati si va fi disponibila de pe 5 noiembrie in aproximativ 250 de magazine din lume precum si online.

Foto si info: H&M Hennes & Mauritz

PUBLISHED ON 18.05.2015

more in Fashion Etc