FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Balmain x H&M

Balmain x H&M

H&M extinde seria de colaborari cu designeri celebri si anunta parteneriatul cu casa de moda Balmain pentru colectia din aceasta toamna. O emblema a luxului, sub directia creativa a lui Olivier Rousteing, casa Balmain a devenit un fenomen global al culturii pop. Deloc intamplator, primele piese ale colectiei au fost dezvaluite, pe 17 mai, la Billboard Music Awards. La eveniment, Rousteing, Kendall Jenner si Jourdan Dunn au pasit pe covorul rosu in tinute realizate in cadrul parteneriatului dintre H&M si Balmain, proiect ce exploreaza pasiunea lui Rousteing pentru cultura pop.

2015 Billboard Music Awards - Arrivals

“Vreau sa vorbesc cu generatia mea. Ca designer, acesta este scopul meu principal. H&M imi ofera posibilitatea unica de a aduce pe fiecare in lumea Balmain, sa ia o piesa din acest vis si sa creeze un fenomal global de #HMBalmaination: o miscare pentru uniune, transmisa mai departe printr-un hashtag. Colaborarea a fost pentru mine extrem de naturala: H&M este un brand cu care lumea rezoneaza. Pledeaza pentru unitate, iar eu sunt pentru acest lucru”, spune Olivier Rousteing.

Conform H&M, Rousteing a oferit brandului de lux o identitate unica, respectand pe de-o parte AND-ul Balmain si, pe de alta parte, ancorand fiecare creatie in prezent. Fondata in 1945, casa Balmain continua viziunea creativa a fondatorului ei si exprima si astazi energie, distractie, amuzament, libertate.

“Suntem entuziasmati sa avem ca designer invitat brandul Balmain si sa cream impreuna o experienta care sa implice cu adevarat pe toata lumea. O imbinare intre spiritul couture si atitudinea streetwear, Balmain are un stil unic, opulent si direct, senzual si energic, deopotriva. De asemenea, este legat de show business si de lumea muzicii, lucru care adauga inca un element surpriza,” spune Ann-Sofie Johansson , creative advisor la H&M.

Colectia cuprinde piese vestimentare si accesorii pentru femei si barbati si va fi disponibila de pe 5 noiembrie in aproximativ 250 de magazine din lume precum si online.

Foto si info: H&M Hennes & Mauritz

PUBLISHED ON 18.05.2015

more in Fashion Etc