WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
3 newslettere speciale la care sa te abonezi
Editor's Choice
Autor: Ioana Lovin

3 newslettere speciale la care sa te abonezi

Intr-o perioada in care s-ar putea ca multora dintre voi sa va vina mai degraba sa fugiti de newslettere, decat sa va abonati la ele, imi incerc norocul cu cateva recomandari. Este vorba despre trei newslettere cu teme diverse, de la actualitate la moda, arta sau design si pana la gatit, dar cu o abordare comuna. Toate creeaza impresia de conversatii intre prieteni, fiecare cu un stil si o frecventa diferite.

Newsletterul Concentrat de la DoR este zilnic, de luni pana vineri, Ping-Pong-ul revistei Glamour este saptamanal si ajunge vinerea ca pregatire pentru un weekend inspirat, iar cel de la East of Kitchen vine lunar cu un rezumat tihnit de retete si stari.

Relatia mea cu newsletterele este – sau poate e in regula sa spun ca a fost – una complicata. La un moment dat, parea ca toate site-urile pe care le-am vizitat vreodata au ajuns sa ia stapanire asupra Inbox-ului meu. Mult timp nu am luat nicio masura. Le ignoram pe cele mai multe dintre ele si imi vedeam de-ale mele. Cand am observat ca incep sa pierd, printre atatea mesaje zilnice, tocmai pe cele cu adevarat importante pentru mine, m-am mobilizat sa fac ordine. Mai intai m-am dezabonat de la cele cu care nu rezonam. Apoi, am creat un folder special pentru newslettere, astfel incat acestea sa nu se mai amestece cu atata usurinta in lucrurile personale.

Insa nu le pun acolo pe toate. Cele trei mentionate de mine, la care m-am abonat recent, sunt printre exceptii. In cazul in care continutul lor nu iti este cunoscut, iti spun cateva lucruri despre fiecare in randurile care urmeaza.

Newsletterul Concentrat este gandit ca un shot de informatii cu care sa iti incepi ziua. Trimis dimineata, el e in Inbox inainte sa ma trezesc. E un mix de stiri actuale si povesti cu care mi-e usor sa rezonez, intr-un format ce poate fi parcurs cap-coada in aproximativ 15 minute. Gasesti la un loc informatii de peste tot, atat ca spatiu, cat si ca domeniu: de la pandemie pana la dream management, de la local la international. Te poti abona la shotul Concentrat de informatii aici.

Echipa Glamour face un Ping-Pong saptamanal din lucrurile care o inspira si apoi le pune pe masa pe cele care merita sa fie date mai departe. Recomandarile vin de peste tot, asa cum se intampla si in conversatiile dintre prietene: de la muzica, film, documentare, literatura, arte vizuale, moda si frumusete la tot felul de crush-uri care iti fac ochii inimioara. Pentru abonamentul saptamanal la Ping Pong, click aici.

East of Kitchen este un blog culinar, ce poarta semnatura Ioanei Dumitrescu. Ii urmaresc activitatea pe Instagram. Pe langa fotografii si retete, post-urile mai au un ingredient care le face speciale: experienta Ioanei Dumitrescu de viata. Ea presara si mici bucati din viata de zi cu zi, din ganduri si stari si face asta cu un stil al ei, cald si usor ca un pandispan. East of Kitchen este despre mancare, dar nu numai. E si cu food for thought si tot asa este si newsletterul. Te poti abona la el aici.

Foto: Surface / Unsplash

 

PUBLISHED ON 25.03.2021

more in Mood Board