PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
2 ani de Emporio Armani la Bucuresti

2 ani de Emporio Armani la Bucuresti

Brandul EMPORIO ARMANI a sarbatorit 2 ani de la deschiderea magazinului de pe Calea Victoriei din Bucuresti, alaturi de peste 100 de invitati. Printre acestia s-au numarat Diana Sucu, Ada Condeescu, Maria Radu, Cristina Cioran, Paula Chirila, Dana Savuica, Razvan Ciobanu, Serban Copot (Animal X) si Vladimir Draghia.

La cocktail-ul organizat in cadrul magazinului, participantii au putut admira colectia Toamna-Iarna 2012/13. Creatiile EMPORIO ARMANI pentru femei sunt caracterizate de un design jucaus, cu atingeri amuzante, dar fine si pline de fantezie. Colectia devine o interpretare surprinzatoare de piese vestimentare, un mix intre lejeritate si luminozitate.

Colectia pentru barbati este definita de lumea interioara a celui care o poarta. Culorile si materialele clasice reflecta disciplina in gandire si comportament. Strictetea este accentuata de liniile simple ale gentilor, servietelor, dar si de beretele rigide, frapante, de mari dimensiuni.

De designului magazinului EMPORIO ARMANI din Bucuresti s-a ocupat Giorgio Armani si echipa lui de arhitecti. Spatiul este dominat de proiectiile catwalk de pe ecranele de mari dimensiuni, iar comunicarea dintre cele doua etaje este realizata printr-o scara spectaculoasa, creata din alternante de sticla neagra si satin argintiu, care se afla in perfect echilibru cu peretii.

Foto si info: Emporio Armani

PUBLISHED ON 06.12.2012

more in Newsroom