FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Moogu. RE:RED

Moogu. RE:RED

Pasiunea Andreei Mogosanu pentru bijuterie s-a conturat in facultate, cand a inceput sa realizeze singura accesoriile pe care si-ar fi dorit sa le poarte, dar pe care nu le gasea pe piata. Mai intai a explorat formele din plexiglas, pentru ca mai tarziu sa modeleze piese din materiale pretioase. Cu un design curajos si atemporal, bijuteriile ei pornesc intotdeauna de la forme simple pe care le deconstruieste si reconstruieste intr-o maniera neconventionala. Asa se intampla si in cazul celei mai recente colectii, RE:RED. Inspirata de simbolul perfectiunii geometrice, sfera, colectia a intrat de curand in portofoliul Molecule-F.

Andreea Mogosanu a studiat Arte Decorative si Design si are un master in Comunicare Vizuala si Media. Inainte de a-si lansa propriul brand de bijuterie, a lucrat ca art director intr-o agentie de publicitate. In 2010, ea a conturat primul capitol din povestea Moogu cu bijuterii construite exclusiv din plexiglas. Dupa incheierea cursurilor la scoala de bijuterie a lui David Sandu, Andreea a inceput sa lucreze cu metale si pietre pretioase, adaugand noi capitole. Acestea i-au asigurat astazi locul printre cei mai talentati designeri autohtoni de bijuterie contemporana.

Foto: Moogu via Molecule-F

PUBLISHED ON 10.11.2014

more in Fashion Etc