INSPIRATIE

3 directii de explorat in...

Sansele de a ne schimba la 180 de grade stilul de…

HOT TREND

Jeansii, printre amintiri & tendinte

Jeansi pe corp, lejeri sau foarte largi, jeansi cu talie joasa…

INSPIRATIE

Cum prinde viata designul interior

Plantele in ghiveci dau viata designului interior, la propriu si la…

EDITOR'S CHOICE

Poezie vizuala de purtat

In urma cu ceva timp, am vazut in social media un…

INSPIRATIE

Les levres rouges

Les levres rouges este un proiect semnat de Anamaria Sut, prin…

EDITOR'S CHOICE

Plaje celebre devin diorame in...

Campania Gucci Resort 2022 prezinta o serie de diorame cu destinatii…

BEAUTY

Chanel Paris Paris, the hotel...

VISUAL POSTCARDS BY ANDREEA MACRI / When talking to Vicki about…

Hot Trend

BOTTEGA GREEN

A fost culoarea culturala a anului 2021. Dar, pentru mine, "Bottega green” s-a fixat pentru prima data pe retina drept un trend, dincolo de brand, in momentul in care am vazut proiectul lor supradimensionat de outdoor. Magnific! Care este cea mai mare locatie de outdoor? Cea care se vede de pe Luna! Astfel ca, in luna februarie, au plasat un ad impresionant in verdele specific Bottega, intr-o locatie iconica precum Marele Zid Chinezesc. La fel, “Bottega green” a fost culoarea care a dominat canalele din Marina Bay Sands din Singapore intr-o miscare, cum altfel, daca nu vizibila, pentru a marca celebrarea Noului An Chinezesc. sursa foto / Hepta.ro  Si de atunci, am privit constant prin acest filtru de “Bottega green”, datorita caruia am remarcat instant orice piesa vestimentara in nuanta cu pricina. In 2021 clasica geanta “padded casette” sau discutatele ghete de cauciuc “puddle” au introdus aceasta nuanta vivace in colectia Bottega Veneta. Anul acesta “Bottega green” s-a viralizat, asa ca este prezent in orice propunere de colectie, fie ea semnata de un designer, fie din portofoliul unui brand mass market. Mie mi-a atras atentia clutch- ul YSL “Loulou puffer” in “emerald green”, o bijuterie pentru orice tinuta mai ales de vara si un accent...

Inapoi Inainte
W by Veronica Zaharia & Vickipedia.ro
Interviu
Autor: Ioana Lovin

W by Veronica Zaharia & Vickipedia.ro

Vicki Nicola de la Vickipedia.ro  si Veronica Zaharia, designerul Parlor, au lansat o colectie-capsula, pe care au numit-o “W”. Aceasta cuprinde un hanorac moale, cu o inima neagra pe spate, impartita in doua jumatati de un fermoar, si un palton pufos si calduros, cu nasturi mari, cordon in talie si o captuseala contrastanta. Pe cat de chic, pe atat de confortabile.

Colaborarea lor este o invitatie dubla de a adauga putin roz pe fundalul rece al zilelor de iarna. Despre cum s-a intamplat totul, le-am invitat pe ele sa ne povesteasca:

Proiectul “W” by Veronica Zaharia si Vickipedia.ro v-a pus pe fiecare intr-o noua ipostaza. Este prima data cand fiecare dintre voi va implicati intr-o colectie capsula. Cum a fost experienta?

Veronica: Pentru orice designer, inspiratia vine din cele mai diferite locuri. De aceasta data, infuzia a venit dintr-o conversatie cu o prietena. A fost o experienta noua, in care cel mai mult mi-a placut sa vad cum dialogul unor idei duce proiectul intr-o anume directie.
Vicki: Eu imi imaginez mereu niste scenarii, iar ele capata forma in campanii concrete de promovare. Acum Veronica le-a dat “tipar” si a fost ceva complet nou pentru mine sa vad ca ele se concretizeaza in haine. E o forma noua de exprimare si mi-a placut.

Cum s-a produs declicul de a colabora impreuna?

Veronica: Cred foarte tare ca prietenia ordoneaza lucrurile frumos intr-un proiect care cere creativitate si implica multe variabile pe parcurs. Si da, cred ca prietenia noastra a fost declicul. De altfel, lucrurile s-au intamplat firesc, iar ideea acestei colectii a venit la o cafea si nu dintr-un obiectiv scris clar pe o foaie de hartie. Vorbeam cu Vicki despre acele momente in care te simti confortabil si cum arata hainele pe care le porti in astfel de momente, iar raspunsul nostru a fost un hanorac comod din blana artificiala in culori pastel.

V-ati propus sa transpuneti intr-o haina acele momente in care ne simtim bine si confortabil. Ce momente ati avut in gand?

Vicki: Unul dintre momente a fost chiar acea cafea de dimineata, de la Frudisiac. Stiu ca sunt si alte prietenii care se construiesc acolo in conversatii la cafea. Stiu, pentru ca le observ mereu. Pentru mine personal, mai sunt diminetile de sambata si discutiile de pe terasa de la birou. Dar fiecare are propriul lui scenariu. Important este ca aceasta haina se potriveste cu ideea de confort si relaxare, indiferent de ce context are ea in filmul fiecareia.

Cum a fost traseul de la idee pana la forma finala a celor doua piese W? De ce blana artificiala si de ce roz?

Veronica: Un moment important al acestui proiect a fost discutia cu mostrele de material in fata, pentru ca materialul a fost cel care cumva ne-a desenat rutele mai departe. Pe de-o parte, a fost hanoracul pentru care am ales imediat combinatia de culori la care am marsat amandoua, iar trench-ul s-a desenat instant in imaginatie, in momentul in care am vazut materialul.
Vicki: Mai departe, productia acestor doua piese a fost un dans complicat, dar Veronica i-a stiut foarte bine pasii si i-a stapanit ritmurile pe alocuri mai agitate. Cat despre culoare, in oricare dintre combinatiile de mostre, rozul era invariabil prima alegere. Chiar cred ca aceste haine castiga o cu totul alta semnificatie, pentru simplul motiv ca sunt roz. Este o culoare feminina si cu simtul umorului si vorbeste cel mai mai direct despre o relaxare vestimentara pe care ar trebui sa ne-o permitem toate, macar din cand in cand.

Alegerea lui “W” pare cat se poate de fireasca acum ca o vedem. A fost prima si singura varianta sau a fost cea care le-a depasit pe toate celelalte? Cum s-a intamplat?

Vicki: A fost prima si singura varianta. Scriam o scrisoare pentru a promova colectia si, in momentul cand am semnat-o cu Veronica si Vicki, “W” a fost conexiunea directa. Ne-am jucat pe tableta sa vedem cum ar arata si ne-a placut mult acel font, tocmai pentru ca era chiar de mana, personal si simplu.

“W” este un proiect singular sau va ganditi si la posibilitatea de a-l continua pe viitor?

Veronica: Initial l-am gandit ca pe un proiect singular. Dar am primit deja reactii foarte bune, iar acest lucru ne bucura si ne inspira sa venim cu o propunere de primavara pentru #cozycoats.

Piesele sunt disponibile pe parlor.ro,  molecule-f.com, bandofcreators.comwolfandbadger.com si showroom-ul Parlor – Strada Armeneasca  numarul 12, etajul 1.
#W
#cozycoats
#pinkisthething
#pinkWinter

Fotografii: Andreea Macri

PUBLISHED ON 11.12.2017

more in Conversation Marks