INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Vedetele @ Lansarea All Hollow

Vedetele @ Lansarea All Hollow

Designeri, actori, stilisti, bloggeri si persoane publice au participat duminica la evenimentul de lansare a celui de-al treilea numar al revistei All Hollow. Lansarea s-a desfasurat in Club Control din Bucuresti, intr-o atmosfera efervescenta, completata de muzica trupei daneze 'Reptile Youth' si a trupei romanesti 'Robin and the Backstabbers'.

Dana Rogoz

Adelina Ivan

Irina Marinescu

Aylin Cadir

Maria Marinescu

Meda Victor

Raluca Rogoz, Razvan Mazilu, Crina Semciuc si Barna Nemethi

Cel de-al treilea numar al revistei All Hollow sau The Spring Issue reuneste 416 pagini, cele mai multe de pana acum. Coperta acestei editii ii apartine Crinei Semciuc care povesteste intr-un interviu amplu despre dragostea de actorie, provocari, HBO si Rocker, despre logodna si copii. Apoi, Razvan Mazilu vorbeste in premiera despre urmatorul sau spectacol, “Saraiman”, intr-un material ce-i poarta semnatura. Lor li se alatura Alexandra Pirici, Eleonora Bruno, Mikhail Siskin, Byr Webb (The Constantines), Ovidiu Buta, Marian Palie, Cornel Lazia, Oltin Dogaru, Iulian Nan, Ionut Staicu si sase dintre cele mai noi trupe ale rock-ului alternativ romanesc.

Mai multe imagini de la eveniment aici!

Foto si info: All Hollow

PUBLISHED ON 03.04.2013

more in Newsroom