WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

V for Vintage LUCKY 13 / 8-9 noiembrie / Casa Universitarilor

'Norocul este ceea ce faci din el.' Acesta este mesajul celei de-a 13-a editii a targului de design romanesc si cultura vintage V for Vintage LUCKY 13. Evenimentul va avea loc pe 8 si 9 noiembrie 2014 la Casa Universitarilor de pe strada Dionisie Lupu 46 din Bucuresti – un conac cu influente gotice, potrivit pentru o poveste cu aer mistic.

Pentru ca V for Vintage este un targ cat se poate de modern, ba chiar avangardist, de data aceasta superstitiile se supun dorintelor publicului si participantilor. Aici 13 devine un numar norocos, pisicile negre nu trebuie ocolite, iar, daca treci pe sub scari, poti participa la o mica sedinta foto. Rosul tine ghinionul departe si dicteaza dresscode-ul acestei editii: jur pe rosu. Intre un detaliu si un total look red, ai toata libertatea de expresie.

Superstitiile intrate in spatiul urban au o latura fashion evidenta, care i-a inspirat pe designerii romani sa creeze colectii capsula intr-un registru curajos: culori puternice, opulenta, mesaje imprimate, accesorii – simbol – exact ce cauta persoanele increzatoare, carora nu le e frica sa iasa in evidenta, adica publicul V for Vintage.

V for Vintage reuneste si de aceasta data o varietate mare de de expozanți, in sectiunile de-acum cunoscute: Vintage Autentic, Designeri romani de Haine, Bijuterii si Accesorii, zona Molecule F & Friends.

La editia V for Vintage in cheie mistica nu pot lipsi invitatii de seama care s-au intersectat deja in colectii si concepte cu tema: Murmur /// Mandra Chic /// Lia Aram. Colectiile capsula construite pe structura magica a superstitiilor sunt prezentate in exclusivitate in cadrul targului.

La V for Vintage, numarul 13 se da peste cap si devine o expresie a sansei, o inspiratie pentru cautatorii de vintage si pentru invitati. V for Vintage se reinventeaza cu fiecare noua editie, asa ca nu poti lipsi de la niciuna dintre ele. De data aceasta, la editia LUCKY 13, te asteapta un beauty room cu cosmetice bio si aromoterapie, unde un hairstylist si un make-up artist ofera idei creative si fac loc surprizelor.

Tombola V for Vintage, una din traditiile targului, pregateste zeci de premii pentru toti vizitatorii.

V for Vintage te invita pe 8-9 noiembrie sa levitezi prin saloanele gotice ale Casei Universitarilor in atmosfera speciala tesuta de superstitii, aparitii si disparitii!

Visit www.vforvintage.ro
Like www.facebook.com/vforvintagefair
Befriend www.facebook.com/viforv
Follow https://twitter.com/#!/VforVintageFair

Foto si info: V for Vintage

PUBLISHED ON 27.10.2014

more in Beauty Lines