INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

V for Vintage #16 / 9-10 aprilie

Cea de-a 16-a editie V for Vintage se desfasoara, pe 9 si pe 10 aprilie, la Casa Universitarilor din Bucuresti. De aceasta data, sursa de inspiratie a targului de design romanesc contemporan si cultura vintage este atmosfera efervescenta a anilor ‘70. Aceasta se va regasi atat in piesele vestimentare, in bijuteriile, accesoriile si obiectele de arta decorativa prezentate de designeri, cat si in decorul spatiului si in muzica ce va acompania evenimentul.

V for Vintage #16

“V for Vintage spune <go-go spring> cu o editie inspirata de culoarea si libertatea anilor ’70. Va invitam sa gasiti acele piese statement care reinterpreteaza in forma contemporana spiritul creativ al unei epoci ce a revolutionat complet modul in care privim tot ce inseamna #fashion.(…)

Nu am adus anii 70’ inapoi, dar am luat tot ce a fost mai bun din ei: libertatea de expresie, energia petrecerilor #allnightlong, mixurile indraznete si atentia pentru detalii. Am provocat cei mai talentati designeri locali si internationali sa creeze colectii capsula inspirate din perioada celor mai neconventionale aparitii. Pregateste-te sa traiesti #thenew70s, #thecooler70s.”Echipa V for Vintage

V for Vintage #16 inseamna:

  •  Experienta de shopping alternativ: aici descoperi piese vestimentare, accesorii unicat si obiecte de arta decorativa produse local #designedwithpassion;
  • Oportunitatea de a intalni cea mai mare comunitate pasionata de design contemporan si cultura vintage;
  • Un decor inspirat din anii ’70, cu motive disco-glam si instalatii inovatoare ce incurajeaza un mediu responsabil. Acesta a fost construit cu ajutorul Facultatilor de Arte si Design din Bucuresti si Timisoara;
  • Lounge rock & roll: pentru un boost de energie, cei de la FROG vor pregati cafea proaspata, tarte si alte produse sanatoase. Meniul lor va fi asortat cu un playlist rock & roll.

„Am sprijnit dintotdeauna designul romanesc contemporan si ma bucur ca pot face parte din acest proiect frumos. V for Vintage nu este doar un targ, este o stare de spirit. Este modul in care ne putem aduce cu totii aportul pentru o schimbare in bine in ceea ce priveste designul romanesc. Cu totii ii putem sprijini pe acesti tineri talentati, care merita sa fie vazuti si cunoscuti”, a declarat Andreea Raicu, partener oficial V for Vintage.

Ce trebuie sa tii minte:

9 – 10 aprilie: sambata si duminica, 2 zile dedicate designului contemporan si culturii vintage @ Casa Universitarilor, strada Dionisie Lupu 42, Bucuresti

Program: 11.00 – 20.00

Pret bilet intrare: 10 lei

Facebook event: V for Vintage #16

Hashtag-urile cheie ale editiei: #vintageculture #backto70s #contemporaryvibe #foxylady #love&freedom #Romaniandesign.

PUBLISHED ON 24.03.2016

more in Newsroom