WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

V for VINTAGE. 11-12 noiembrie.

100 de designeri contemporani, 10 colectionari de vintage autentic si aproape 100 de studenti de la facultatile de Arta si Design din Bucuresti, Cluj si Timisoara participa, pe 11 si 12 noiembrie, la cea de-a 19-a editie V for Vintage. In cele doua zile, iubitorii de shopping alternativ sunt asteptati la Grand Hotel du Boulevard, situat la intersectia dintre Calea Victoriei si Bulevardul Regina Elisabeta din Bucuresti.

Designerii selectati de juriul format din Domnica Margescu, fashion director Elle Romania, Andreea Badala, designer Murmur, si Laura Calin, fondator V for Vintage, expun la targ colectiile lor pentru toamna-iarna, precum si colectii capsula dedicate. Colectionarii vor aduce bijuterii cu poveste si alte comori bine pastrate. Studentii vor prezenta la randul lor colectii dedicate si instalatii in spatiul care gazduieste sectiunea Future Design.

“Pentru ca V for VINTAGE reprezinta de aproape 10 ani un motiv de intalnire pentru antreprenorii din domeniul frumosului, in editia din aceasta toamna ne-am propus sa ne sustinem designerii in drumul lor catre un antreprenoriat de succes.

Tema editiei #19 este Antreprenoriatul in domeniul frumosului, iar la targ expun tineri designeri care se intalnesc pentru prima data cu publicul fata in fata, precum si designeri a caror activitate ia amploare si se dezvolta ca un business de succes.

Printre actiunile realizate de V for VINTAGE pentru dezvoltarea spiritului antreprenorial al tinerilor talentati din domeniul creativ se numara seria de workshop-uri Designerul ca Antreprenor, realizarea interviurilor Antreprenorii Frumosului, in care sunt impartasite experientele unor antreprenori activi in domenii creative conexe modei, precum si consultanta de specialitate si promovare in comunitatea V for VINTAGE.

V for VINTAGE este o platforma care sustine comunicarea intre designul contemporan, vintage si public, un conector al initiativelor locale din industria creativa cu multe actiuni in zona de educatie, formare si proiecte colaborative.” – Echipa V for Vintage

Programul editiei:
Sambata 11 noiembrie: 11.00 – 20.00
Duminica 12 noiembrie: 11.00 – 20.00
Grand Hotel du BOULEVARD, bd. Regina Elisabeta nr. 5
Pretul unui bilet de intrare: 10 lei

Afla mai multe detalii pe pagina de Facebook dedicata evenimentului.

Foto si info: V for Vintage

PUBLISHED ON 03.11.2017

more in Newsroom