CATWALK

De pe catwalk pe covorul...

Saptamana Modei de la Paris, dedicata colectiilor haute couture toamna-iarna 2025,…

WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

Inspiratie

Elsa Peretti, Tiffany & Co. si bijuteriile de colectie

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala, "The Bone Cuff". O bijuterie statement, care imbraca incheietura mainii, ca un semnal din argint masiv pentru delicatetea feminina. Liza Minnelli, Catherine Deneuve sau Margot Robbie iubesc aceasta bratara. Si noi la fel. Aceasta piesa a fost creata pentru Tiffany la inceputul anilor '70 si a marcat inceputul unei revolutii pentru creatia de bijuterii. In primul rand, a fost remarcata pentru designul foarte simplu si de impact: fara dantelarii sau pietre pretioase, pur si simplu, o sculptura in metal. Ea avea sa ignore orice conventie legata de materialul de bijuterii, intrucat argintul era foarte rar folosit la acel moment. "Stilul e intotdeauna ceva simplu," spunea Peretti, in timp ce reusea sa impuna argintul in lumea bijuteriilor de lux. Creatiile Elsei Peretti au intrat in portofoliul Tiffany & Co. datorita presedintelui de la acea vreme, Walter Hoving, care a cunoscut-o datorita lui Halston, prietenul lor comun. Tanara designer de bijuterii a adus pentru prima data argintul in portofoliul Tiffany, desi ei nu il comercializasera niciodata timp de 25 de ani. "Regulile bunului gust nu au nicio legatura cu pretul", spunea atunci Hoving. "Un articol cu un pret mai mic poate fi la fel de a...

Inapoi Inainte

V for Verde. Cum a fost a 4-a editie.

Cea de-a patra editie a targului V for Verde a avut loc weekend-ul trecut in spatiul generos al Casei Universitarilor din Bucuresti. Am ajuns la eveniment duminica, pe la pranz. Vremea insorita de afara s-a potrivit perfect cu atmosfera de aici si a permis ca o parte dintre lucrurile pregatite de organizatori sa se desfasoare in curtea casei: demonstratii culinare, ateliere creative si piese de teatru pentru copii. In interior, cei aproximativ 40 de expozanti au venit cu ingredientele necesare pentru un stil de viata sanatos: de la produse alimentare ispititoare pana la cosmetice naturale.

Cu aceasta ocazie, am descoperit cateva branduri noi, printre care Jovis, o marca romaneasca de sapunuri si cosmetice 100% naturale, realizate manual. Am trecut numele Mediteranea Gourmet pe lista de idei de cadouri pentru prietenii pasionati de gastronomie. Si, apoi, pentru prima oara dupa mult prea multi ani, am pictat in acuarela la standul Institutului de Fericire. Pe o panza la care au contribuit cu viziunea lor si alti vizitatori, am conturat trei flori albastre intr-un vas desenat, cu ceva timp inainte, de altcineva. Am aflat la final ca vasul era de fapt un borcan de dulceata.

Cea de-a patra editie a targului a punctat si doua lansari. Pentru a aduce in atentia cunoscatorilor produse atent selectionate, recomandate pe baza expertizei specialistilor, a fost creata platforma V for Verde Shop. Aceasta gazduieste cosmetice bio sau naturale, bunatati sanatoase din zona food and treats si articole eco-deco. Pornind de la ideea ca stilul de viata sanatos inseamna, pe langa alimentatia de rigoare, si miscare, la V for Verde s-a lansat Yoga City, prima platforma din Romania dedicata in intregime practicii Yoga.

Organizatorii V for Verde promit ca targul va continua in aceeasi nota vie si optimista si in editia anului viitor.

Foto: V for Verde

PUBLISHED ON 23.09.2015

more in Newsroom