HOT TREND

Parul prins cu funda neagra

Funda neagra, simpla sau decorata cu elemente diverse, reprezinta un accesoriu…

HOT TREND

Cocurile in stilul anilor ’90

Stilul anilor ’90 reprezinta o sursa puternica de inspiratie nu doar…

INTERVIU

Bijuteriile Lito

Nu as fi crezut ca estetica unui artist este asa de…

EDITOR'S CHOICE

Camasa alba de vacanta. Made...

Camasa alba de vacanta, un proiect realizat de Noemi Meilman, Alina…

RED CARPET

In onoarea lui Karl. Povestile...

Met Gala 2023 a avut loc la New York, asa cum…

EDITOR'S CHOICE

Un cuvant cheie in moda:...

Moda inseamna colaborare. Cu toate astea, mult timp, ea nu s-ar…

WE LIKE

Baletul din perspectiva fotografului Brad...

Brad Walls a realizat, in colaborare cu English National Ballet, o…

FASHION BRIEF

Gucci Garden

Intr-o lume in care suntem sedusi constant de imaginile colorate de pe Instagram, cum se mai intampla o cumparatura eficienta in magazin, in sunetul mult prea prozaic al POS-ului? Cumparaturile online sunt hit, e un lucru de necontestat. Ai in minte sneakersii Gucci, iar in fata un motor de cautare si apoi… voila: browsingul e noul catwalk. Si totusi, cand vine vorba de moda, e nevoie si de un joc al seductiei care nu are cum sa se intample la butonul de "adauga in cos". E adevarat, tot hype-ul vizual din feed-ul de pe Instagram poate sa aduca stare in jurul acestui joc al seductiei. Dar intalnirea cu produsul, care se intampla in magazin, ramane magia originala. Asa ca m-am bucurat sa descopar Gucci Garden, un spatiu creativ, care iti ofera o experienta senzoriala a brandului. Pentru ca, aici, expozitia "Arhetipuri" repune in scena campaniile de comunicare pe care Alessandro Michele le-a imaginat in primii lui sase ani la Gucci. Descopera atmosfera expozitiei in cel mai nou video pe canalul meu de YouTube. Enjoy! Fotografii: Vicki Nicola / arhiva personala

Inapoi Inainte

V for Verde. Cum a fost a 4-a editie.

Cea de-a patra editie a targului V for Verde a avut loc weekend-ul trecut in spatiul generos al Casei Universitarilor din Bucuresti. Am ajuns la eveniment duminica, pe la pranz. Vremea insorita de afara s-a potrivit perfect cu atmosfera de aici si a permis ca o parte dintre lucrurile pregatite de organizatori sa se desfasoare in curtea casei: demonstratii culinare, ateliere creative si piese de teatru pentru copii. In interior, cei aproximativ 40 de expozanti au venit cu ingredientele necesare pentru un stil de viata sanatos: de la produse alimentare ispititoare pana la cosmetice naturale.

Cu aceasta ocazie, am descoperit cateva branduri noi, printre care Jovis, o marca romaneasca de sapunuri si cosmetice 100% naturale, realizate manual. Am trecut numele Mediteranea Gourmet pe lista de idei de cadouri pentru prietenii pasionati de gastronomie. Si, apoi, pentru prima oara dupa mult prea multi ani, am pictat in acuarela la standul Institutului de Fericire. Pe o panza la care au contribuit cu viziunea lor si alti vizitatori, am conturat trei flori albastre intr-un vas desenat, cu ceva timp inainte, de altcineva. Am aflat la final ca vasul era de fapt un borcan de dulceata.

Cea de-a patra editie a targului a punctat si doua lansari. Pentru a aduce in atentia cunoscatorilor produse atent selectionate, recomandate pe baza expertizei specialistilor, a fost creata platforma V for Verde Shop. Aceasta gazduieste cosmetice bio sau naturale, bunatati sanatoase din zona food and treats si articole eco-deco. Pornind de la ideea ca stilul de viata sanatos inseamna, pe langa alimentatia de rigoare, si miscare, la V for Verde s-a lansat Yoga City, prima platforma din Romania dedicata in intregime practicii Yoga.

Organizatorii V for Verde promit ca targul va continua in aceeasi nota vie si optimista si in editia anului viitor.

Foto: V for Verde

PUBLISHED ON 23.09.2015

more in Newsroom