HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte

V for Verde. Cum a fost a 4-a editie.

Cea de-a patra editie a targului V for Verde a avut loc weekend-ul trecut in spatiul generos al Casei Universitarilor din Bucuresti. Am ajuns la eveniment duminica, pe la pranz. Vremea insorita de afara s-a potrivit perfect cu atmosfera de aici si a permis ca o parte dintre lucrurile pregatite de organizatori sa se desfasoare in curtea casei: demonstratii culinare, ateliere creative si piese de teatru pentru copii. In interior, cei aproximativ 40 de expozanti au venit cu ingredientele necesare pentru un stil de viata sanatos: de la produse alimentare ispititoare pana la cosmetice naturale.

Cu aceasta ocazie, am descoperit cateva branduri noi, printre care Jovis, o marca romaneasca de sapunuri si cosmetice 100% naturale, realizate manual. Am trecut numele Mediteranea Gourmet pe lista de idei de cadouri pentru prietenii pasionati de gastronomie. Si, apoi, pentru prima oara dupa mult prea multi ani, am pictat in acuarela la standul Institutului de Fericire. Pe o panza la care au contribuit cu viziunea lor si alti vizitatori, am conturat trei flori albastre intr-un vas desenat, cu ceva timp inainte, de altcineva. Am aflat la final ca vasul era de fapt un borcan de dulceata.

Cea de-a patra editie a targului a punctat si doua lansari. Pentru a aduce in atentia cunoscatorilor produse atent selectionate, recomandate pe baza expertizei specialistilor, a fost creata platforma V for Verde Shop. Aceasta gazduieste cosmetice bio sau naturale, bunatati sanatoase din zona food and treats si articole eco-deco. Pornind de la ideea ca stilul de viata sanatos inseamna, pe langa alimentatia de rigoare, si miscare, la V for Verde s-a lansat Yoga City, prima platforma din Romania dedicata in intregime practicii Yoga.

Organizatorii V for Verde promit ca targul va continua in aceeasi nota vie si optimista si in editia anului viitor.

Foto: V for Verde

PUBLISHED ON 23.09.2015

more in Newsroom