WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
URBAN WARRIOR – prima colectie a brandului Pas Du Tout

URBAN WARRIOR – prima colectie a brandului Pas Du Tout

Spatiul urban in care traim devine uneori campul nostru de lupta. Purtam, drept armura, tinute care sa ne exprime personalitatea puternica, iar cuvintele reprezinta cele mai taioase arme cu ne atingem tinta. 'Urban Warrior', prima colectie a brandului Pas Du Tout creat de Madalina Dorobantu, duce estetica luptei pe teritoriul modei. Este o colectie in care contrastele coexista intr-un duel al formelor, texturilor si taieturilor.

Rochii transparente all black, alaturate jachetelor din piele, neopren sau blana… Elemente dark, taieturi precise, forme versatile si materiale premium se impletesc cu jocuri abile ale senzualitatii feminine. Cele din urma sunt traduse in texturi diafane, modele second skin, dar si modele extrem de structurate. Melanjul de texturi contradictorii, liniile drepte ce alterneaza cu asimetriile, imprima colectiei o nota experimentala si ofera o experienta absoluta a contrastelor. Alaturi de haina din neopren, piesa-statement, ce poarta semnatura unica a brandului, se disting o suita de alte creatii singulare, precum kilturile masculine sau cardiganul din plasa. Platformele si cizmele manechinelor au fost create in colaborare cu Mihaela Glavan.

“Pas Du Tout este brandul pe care cred ca mi-am dorit sa il port dintotdeauna si pe care am reusit, in cele din urma, sa-l conturez. Am vrut mereu sa pot imbraca ceea ce sunt, ce gandesc, ce vad, ce traiesc, ce imi imaginez. Iar Pas Du Tout este suma tuturor acestora. Este un proiect in care am investit tot timpul, munca si energia si care, acum, in preajma primei <iesiri la rampa>, imi da mari emotii, dar si o enorma multumire. Urban Warrior este, da, pentru femeia din noi, pentru barbatul modern, dar este, inainte de orice, pentru luptatorul din fiecare dintre noi. Si pentru nevoia de alternativa, de ceea ce ramane mereu neexplorat. Este o colectie in care atentia la detaliu si minutiozitatea executarii pieselor au primat. Provocarea a fost cu atat mai mare cu cat m-am <jucat> cu tipare dificile, aplicate pe materiale speciale si cu texturi complexe, care merg de la high tech la ultra-luxuriant sau diafan si al caror mixaj defineste, intr-o interpretare omogena, brandul insusi”, declara Madalina Dorobantu, detinatoare a boutique club-ului bucurestean Gaia, care a creat impreuna cu intreaga sa echipa de creatie o colectie-statement.


Printre invitatii prezenti la evenimentul de lansare a colectiei s-au numarat Camelia Sucu, Amalia Nastase, Loredana Groza, Catalina Grama (Jojo), Albertina Ionescu, Sophia, Alexandra Ungureanu, Corina, Ilie Nastase si Brigitte Sfat, Codin Maticiuc, Sonia Argint Ionescu, Rucsandra Hurezeanu, Roxana Voloseniuc si Alexandru Popescu, Roxana Iliescu, Mirela Diaconu, Alexandru Abagiu, Sorin Stratulat, Laura Lazar, Lena Criveanu, Cristian Samfira, Mirela Bucovicean si multi altii.

Sursa info si foto: eventures

PUBLISHED ON 15.06.2012

more in Newsroom