PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
URBAN WARRIOR – prima colectie a brandului Pas Du Tout

URBAN WARRIOR – prima colectie a brandului Pas Du Tout

Spatiul urban in care traim devine uneori campul nostru de lupta. Purtam, drept armura, tinute care sa ne exprime personalitatea puternica, iar cuvintele reprezinta cele mai taioase arme cu ne atingem tinta. 'Urban Warrior', prima colectie a brandului Pas Du Tout creat de Madalina Dorobantu, duce estetica luptei pe teritoriul modei. Este o colectie in care contrastele coexista intr-un duel al formelor, texturilor si taieturilor.

Rochii transparente all black, alaturate jachetelor din piele, neopren sau blana… Elemente dark, taieturi precise, forme versatile si materiale premium se impletesc cu jocuri abile ale senzualitatii feminine. Cele din urma sunt traduse in texturi diafane, modele second skin, dar si modele extrem de structurate. Melanjul de texturi contradictorii, liniile drepte ce alterneaza cu asimetriile, imprima colectiei o nota experimentala si ofera o experienta absoluta a contrastelor. Alaturi de haina din neopren, piesa-statement, ce poarta semnatura unica a brandului, se disting o suita de alte creatii singulare, precum kilturile masculine sau cardiganul din plasa. Platformele si cizmele manechinelor au fost create in colaborare cu Mihaela Glavan.

“Pas Du Tout este brandul pe care cred ca mi-am dorit sa il port dintotdeauna si pe care am reusit, in cele din urma, sa-l conturez. Am vrut mereu sa pot imbraca ceea ce sunt, ce gandesc, ce vad, ce traiesc, ce imi imaginez. Iar Pas Du Tout este suma tuturor acestora. Este un proiect in care am investit tot timpul, munca si energia si care, acum, in preajma primei <iesiri la rampa>, imi da mari emotii, dar si o enorma multumire. Urban Warrior este, da, pentru femeia din noi, pentru barbatul modern, dar este, inainte de orice, pentru luptatorul din fiecare dintre noi. Si pentru nevoia de alternativa, de ceea ce ramane mereu neexplorat. Este o colectie in care atentia la detaliu si minutiozitatea executarii pieselor au primat. Provocarea a fost cu atat mai mare cu cat m-am <jucat> cu tipare dificile, aplicate pe materiale speciale si cu texturi complexe, care merg de la high tech la ultra-luxuriant sau diafan si al caror mixaj defineste, intr-o interpretare omogena, brandul insusi”, declara Madalina Dorobantu, detinatoare a boutique club-ului bucurestean Gaia, care a creat impreuna cu intreaga sa echipa de creatie o colectie-statement.


Printre invitatii prezenti la evenimentul de lansare a colectiei s-au numarat Camelia Sucu, Amalia Nastase, Loredana Groza, Catalina Grama (Jojo), Albertina Ionescu, Sophia, Alexandra Ungureanu, Corina, Ilie Nastase si Brigitte Sfat, Codin Maticiuc, Sonia Argint Ionescu, Rucsandra Hurezeanu, Roxana Voloseniuc si Alexandru Popescu, Roxana Iliescu, Mirela Diaconu, Alexandru Abagiu, Sorin Stratulat, Laura Lazar, Lena Criveanu, Cristian Samfira, Mirela Bucovicean si multi altii.

Sursa info si foto: eventures

PUBLISHED ON 15.06.2012

more in Newsroom