PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Tricoul Fain pe care trebuie sa-l ai in garderoba

Tricoul Fain pe care trebuie sa-l ai in garderoba

Proiectul Tricoul fain propune o reintrepretare si o celebrare urbana a panzelor romanesti, autentice, a vorbelor si a expresiilor populare - ca aplicatii pe o linie de tricouri 'new style'.

“Tricoul fain” este un produs Mandra Chic (atelier-sezatoare in cadrul Muzeului de Panze si Povesti) & Snobbish Breakfast. Proiectul promoveaza ideea de multiculturalitate, specifica Tarii Fagarasului, si armonizarea tuturor elementelor si simbolurilor vechi cu vremurile prezente. Totul prin intermediul unor detalii specifice.

Nu intamplator, tricourile faine au aplicatii de panze romanesti si sasesti, culorile broderiilor au influente maghiare, si, in ceea ce priveste accesoriile, s-au folosit acoperitori de cap autentice, cu puternice influente asiatice. Caita cu urechi, de exemplu, care este spectaculoasa si extrem de fashion astazi, a disparut din port imediat dupa primul razboi mondial. Ea avea influente mongole, iar Tara Fagarasului e singura zona etnografica din Romania unde se regaseste in tinutele vechi. Este un detaliu vestimentar care poate sa fie oricand reinterpretat cu mare stil.

Tricoul fain doreste sa redea panzei traditionale si vorbelor autentice romanesti valoarea si pretuirea pe care le merita. Astfel “Tricoul fain” vinde, de fapt, bucatica de tesatura si vorba brodata pe ea, cu tot cu tot cu o poveste.

Tricourile se pot achizitiona din mansarda Carturesti Verona. Mai multe modele poti vedea AICI.

Foto: http://www.mandrachic.blogspot.com/

PUBLISHED ON 06.03.2012

more in Newsroom