WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
The Very Best of Versace for H&M

The Very Best of Versace for H&M

Pe 20 iunie, Donatella Versace a pasit pe podiumul de prezentare a colectiei Versace Men de la Milano intr-o rochie neagra din piele dezvaluind ca poarta o creatie Versace pentru H&M. Astfel a fost facut anuntul oficial al colaborarii dintre cele doua branduri. 5 luni mai tarziu, colectia ce reinterpreteaza piese clasice ale casei de moda este pregatita sa ajunga in magazine. Pe 17 noiembrie, incepand cu ora 8 a.m., fanele colectiei de designer vor putea achizitiona produsele preferate din magazinele H&M din Unirea Shopping Center si Baneasa Shopping City din Bucuresti.

The Very Best of Versace for H&M – Lookbook

Iata in continuare imagini Behind The Scene de la filmarile pentru reclama TV de promovare a colectiei:

Intrucat colectiile exclusive realizate in colaborare cu designeri sunt intotdeauna asteptate cu maxim interes, echipa H&M a creat un mecanism special pentru ca sesiunea de cumparaturi sa se desfasoare cat mai bine.
Primii 280 de clienti din rand vor primi o bratara colorata care arata cand o sa vina randul fiecaruia pentru a face cumparaturi in zona de designer pentru femei. Fiecare grup de 20 de persoane va avea 10 minute la dispozitie pentru a face cumparaturi. Dupa primii 280 de clienti si respectiv primele doua ore de cumparaturi, H&M va dechide zona de designer pentru toti clientii. Poti achizitiona un singur exemplar din fiecare produs (accesorii etc.) si o singura marime (produs vestimentar/pantofi) in limita stocului disponibil. In ceea ce priveste returnarea produselor, aceasta poate fi facuta in termen de o zi, iar produsele trebuie sa fie intr-o stare perfecta (nepurtate/nefolosite) si trebuie sa ai si bonul fiscal la tine! In plus, accesoriile si lenjeria intima nu pot fi returnate din motive de igiena.

Foto: H&M Hennes & Mauritz

PUBLISHED ON 31.10.2011

more in Newsroom