WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Targul V for VERDE. A 3-a editie

Targul V for VERDE. A 3-a editie

Pe 11 si 12 octombrie, cea de-a treia editie V for Verde a transformat Casa Universitarilor din Bucuresti in spatiul ideilor verzi, concepute de si pentru persoane interesate de un mod de viata sanatos. Cei 60 de expozanti au intampinat vizitatorii cu bunatati si delicatese bio, condimente si mirodenii, cosmetice naturale si organice, articole eco deco, food & treats, slow food, raw food si cu workshopuri creative.

Carmen Bruma, invitata speciala a acestei editii, a povestit despre cartea sa „Jurnal de gravida“, despre cum sa ai un stil de viata verde, sa-ti controlezi greutatea si sa ai un copil sanatos. Mesaje despre cum sa avem grija de sanatatea noastra au transmis si cei de la Ostraw Vegan si Totul despre Raw, care au sustinut in cele doua zile de targ ateliere culinare si au dezvaluit mici secrete ale bucatariei vegane si vegetariene.

Cum stilul de viata sanatos se invata de mic, copiii au avut o zona gandita pentru ei. Aici s-au jucat alaturi de cei de la Creative Board Gaming si au participat la un workshop de coronite de toamna, impreuna cu Creative Arts. Spatiul de reciclare a fost sustinut de Ateliere Fara Frontiere, ce i-au invatat pe doritori  sa confectioneze brelocuri si magneti din componente IT. Bicicleta declarata mijlocul de transport oficial al targului a avut o zona special amenajata de prietenii de la Biciclop.

Toti cei care au trecut pragul targului au intrat in Tombola V for VERDE pentru a castiga multe “premii verzi” oferite de catre expozantii V for VERDE.

Laura Calin si Adina Grapa

Ana Morodan

Laura Calin si Madalina Andronic

Foto si info: V for Verde

PUBLISHED ON 14.10.2014

more in Newsroom