HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Studii despre iubire, in regia lui Chris Simion

Studii despre iubire, in regia lui Chris Simion

Spectacolul „Noi. Noua. Ne. Ni. Studii despre iubire” in regia lui Chris Simion, are premiera pe 14 februarie, ora 19:00, la Teatrul de pe Lipscani din Bucuresti. Cu o distributie tanara si dinamica, formata din actrita Carla-Maria Teaha si dansatorii Irina Strungareanu si Denis Bolborea, spectacolul isi propune sa aduca in contemporaneitate ideile filozofului Ortega y Gasset despre sentimentul universal al iubirii.

„Daca nu ar fi spectacolul meu, as spune ca e genial. Fiind spectacolul meu, spun doar ca e beton. Am avut norocul sa lucrez cu trei oameni extraordinari, care mi-au dat cec in alb si au avut incredere deplina in tacanelile mele. Coregrafa Irina Strungareanu, dansatorul Denis Bolborea si actrita Carla-Maria Teaha. Bonus: Tiger Lillies din a caror muzica mi-am facut coloana sonora. Spectacolul n-are o distributie care sa te agate prin notorietate, dar te convinge prin performanta. Timp de 1 ora si 15 minute… o tema cliseu, iubirea, devine un studiu plin de (auto)ironie. Nu m-am inspirat din situatii dramatice si telenovelistice, ci din cele pline de umor. Nu are pauza, este one shot. Nu e clasic, ci un puzzle de teatru – dans – video – sunet. Mi-am dorit de foarte mult timp sa semnez un astfel de spectacol. Iata-l”, povesteste Chris Simion.

Ortega y Gasset considera iubirea un impuls catre perfectiune, o miscare a sufletului care iese din sine si se indreapta catre ceva care il poate inalta. Realitatea insa este departe de a fi o poveste cu printi si printese, iar replica pe care o da Chris Simion plaseaza iubirea intr-un context modern, realist in care: „Ne-ar fi mult mai simplu daca n-am mai cauta in celalalt perfectiunea”. Spectacolul lui Chris Simion vorbeste cu ironie si umor despre speranta si iluzie, despre asteptari si impliniri, punand accentul pe iubirea de cuplu, in care va fi usor sa ne regasim. In definitiv, fiecare dintre noi a avut la inceput un balcon ca in Romeo si Julieta, pe care apoi au intins rufe.

„Noi. Noua. Ne. Ni. Studii despre iubire” este primul spectacol marca Chris Simion Theatre and More prin care regizoarea isi propune sa realizeze cel putin o data pe an un spectacol exclusiv cu tineri pe care doreste sa-i promoveze. De aceasta data este vorba despre:

Carla-Maria Teaha a absolvit Jurnalismul si apoi sectia de Arta Actorului, la Universitatea Nationala de Arta Teatrala si Cinematografica „I.L.Caragiale” din Bucuresti. O puteti vedea in „7 Blesteme… cerute, facute, legate” si „Maitreyi”, dar s-a facut remarcata si in domeniul cinematografiei, prin rolul din „Catafalce” (care face parte din omnibusul „Love Bus: cinci povesti de dragoste din Bucuresti”) selectat in 2014 la Festivalul de Film de la Cannes, sectiunea Short Film Corner. Carla imbina activitatea artistica si cea de management cultural: si-a infiintat propria companie de comunicare culturala si este director executiv al Festivalului de Teatru Independent Undercloud.

Irina Strungareanu a absolvit sectia de coregrafie, la Universitatea de Stiinta si Arta „Gheorghe Cristea” (2010), si Facultatea de Marketing in cadrul Academiei de Studii Economice (2010). Timp de noua ani, a facut balet cu profesorul Nicolae Ionescu, urmand ca, timp de mai multi ani, sa cocheteze intens cu street dance-ul. Printre proiectele cele mai dragi se numara scurtmetrajul „Collective Identity” (coregraf Sandra Mavhima), spectacolul „Mazed”, primul realizat de Irina in calitate de coregraf (2012) si, nu in ultimul rand, musicalul „Romeo si Julieta”, la Teatrul National de Opereta „Ion Dacian”. De-a lungul timpului, a participat la numeroase workshopuri de dans, atat in tara, cat si afara. In prezent, danseaza in spectacolul „7 blesteme… cerute, facute şi legate” (regizor Chris Simion), a realizat miscarea scenica pentru spectacolele „Hotii de frumusete” si „Prestez servicii artistice” (regizor Chris Simion), colaboreaza ca dansator pentru emisiunile X Factor, Romania danseaza si iComedy.

Denis Bolborea a absolvit sectia de Coregrafie a U.N.A.T.C „I. L. Caragiale”, in 2013. A fost interpret in spectacolele „The Nothing Box” (semnat de Silvia Calin) si „Romeo si Julieta” (coregrafia Eva Duda). Este pasionat de hip-hop, a participat la multe workshopuri, printre care Jay select workshop – Locking, old school hip hop, jazz-hip hop si Battery Dance Company Contemporary. A obtinut locul I (Hip Hop) la International Championship of Modern Dance IDF Belaria Rimini; Locul I (Hip Hop) si locul II (Popping) la International Championship of Modern Dance IDF, Croatia.

Costul unui bilet la spectacol este 35 de lei si se poate achizitiona de pe www.bilete.ro sau de la casa de bilete a Teatrului de pe Lipscani (str. Lipscani, nr. 53).

Foto si info: PR

PUBLISHED ON 10.02.2015

more in Newsroom