WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Cu inima la vedere :)

Cu inima la vedere :)

Inimile rosii, desenate sau decupate cu mai multa sau mai putina precizie, erau nelipsite de pe felicitarile pentru mama si bunica sau din oracolele pe care le completam in copilarie pentru prietenele de la bloc. Astazi, le trimit cu un simplu click in mediul virtual, pe site-ul Petocuri.ro, pe Instagram, pe messenger si pe Facebook.

Cu forme cel mai adesea simetrice, simbolurile inimii sunt la fel de puternice ca semnificatiile pe care le poarta: dragoste, sanatate, viata. Transpuse in lumea modei, ele devin si o declaratie de stil, care capteaza cu usurinta atentia.

Ieri, in timp ce ma uitam la fotografiile cu moda strazii de la Saptamana Modei de la Paris, nu am putut ignora pantofii negri cu cate o inima rosie pe partea din spate. Apoi, am observat tinuta simpatica purtata de bloggerul Susie Lou, iar din acel moment am pornit intr-o “vanatoare” virtuala de inimi – ocazie cu care am trecut si prin albumul cu imagini surprinse, luna asta, de fotografi la Milano Fashion Week.


Susie Lau
Elisa Nalin
Bryanboy si Tiffany Hsu
Elisa Nalin

Sam Rollinson si Charlotte Wiggins

P.S. Intamplator sau nu, ieri am purtat una dintre putinele mele piese vestimentare cu acest simbol (daca nu singura), un pulover in dungi cu trei inimioare colorate.

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 28.09.2017

more in Newsroom